zwarte vlekken na polijsten

luukcobussen

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb me carterkap helemaal geschuurd tot korrel 2000 en ben daarna begonnen met polijsten met zon viltschijf. Vervolgens ook nog met zon katoenenlappenschijf maar als je nu het carter in het licht houd glimt het wel maar je ziet allemaal donkere zwarten vlekken in de kap. Hoe zou ik die zwarte vlekken het beste weg kunnen krijgen. Werkt belgom alu daar voor of is dat eigenlijk om nog meer glans te krijgen. Ik heb de carters van te voren gestraald.

Groeten Luuk
 
Advertisement - register to remove this

ik heb het altijd met een doek gedaan :)
op een lappenschijf wordt het spul alle kanten op gegooid omdat het nogal dun is..
 
Ik zal belgom halen, en als ze dat ook hebben zo blok polijst pasta :)

Daar moet je die lappen schijf voor gebruiken ;)
 
Ik heb het uitgeprobeerd maar het werkt eigenlijk niet echt ik zie allemaal hele kleine zwarte puntjes wat eigenlijk het eindresultaat een beetje verpest. Zou het misschien door het stralen komen dat het er zo vaag uit ziet. Ik heb ze trouwens gezandstraald dus niet geglaspareld.
 
Nee dat lijkt me niet want het zit over het hele oppervlak. Misschien eerst glasparelen. Maar waar kun je glasparels halen in de buurten van Wijchen of Nijmegen.
 
Ja het zullen wel straalputjes zijn maar ik denk dat ik ze maar ga glasparelen maar ik moet weten waar je dat spul kunt halen en wat kost dat normaal ongeveer.
 
Back
Top