zwarte bougie met sproeier 65

Larslazeure

New Member
Ik heb een gilera stalker met nieuwe dr70 en nieuwe 17,5 dellorto carbu met sito plusje eronder. maar bougie is zwart en nat. Nochtans zit er standaard sproeier 65 in me carbu… Dit is al heel klein voor mijn setup toch? meestal ligt de sproeier tussen de 80-90 voor mijn setup…maar toch is ie nog zwart en nat. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? afstelling carbu lijkt mij wel goed te zijn. eventueel ontsteking die niet goed staat? voor de rest trekt hij goed op en rijd ie gewoon zoals het hoort maar wil wel die koffiebruine kleur zien want denk dat ik er nog meer uit kan halen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een gilera stalker met nieuwe dr70 en nieuwe 17,5 dellorto carbu met sito plusje eronder. maar bougie is zwart en nat. Nochtans zit er standaard sproeier 65 in me carbu… Dit is al heel klein voor mijn setup toch? meestal ligt de sproeier tussen de 80-90 voor mijn setup…maar toch is ie nog zwart en nat. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? afstelling carbu lijkt mij wel goed te zijn. eventueel ontsteking die niet goed staat? voor de rest trekt hij goed op en rijd ie gewoon zoals het hoort maar wil wel die koffiebruine kleur zien want denk dat ik er nog meer uit kan halen.
Is je brandstof helemaal in orde? Gebruik je goede 2t olie en geen action troep? Als je slechte olie gebruikt of maar kort rijd dan geeft de bougie soms geen goed beeld van de afstelling…
 
heb luchtfilter eens vervangen maar helpt niet echt, ik gebruik Castrol olie dus zeker geen action troep. Ik heb er gisteren een kleinere sproeier in gedaan maar dan stikt hij bij volgas zegmaar. Hij stop dan gw met gasgeven en paar seconden erna kan ik weer verder… Ik heb ontdekt dat ie niet zo goed reageert op stationairschroef, ik kan die volledig uitdraaien en toch blijf hij lopen. En ik kan ook mijl luchtschroef volledig dicht draaien en toch blijf ie lopen… echt iets vreemds. Ik heb al gechekt op valse lucht maar dat blijkt het ook niet te zijn
 
Heb het probleem gevonden: heb er gewoon eens een grotere sproeier 70 ik gestoken en nu is bougie opeens koffiebruin… super vreemd!! ik vergroot in sproeier en bougie gaat van zwart en nat naar bruin
 
Back
Top