Zwart gecoat.

Status
Not open for further replies.

Customize.MBK

Well-Known Member
Ik ga nu een scooter halen waarvan de voorvork zwart gecoat is. Ik vraag me af of ik dit er makkelijk afkan. En hoe kan ik dit het er besten af halen ? Hij moet namelijk opnieuw over gespoten worden. (De Voorvork + Carterkap.) Hoop dat jullie informatie kunnen geven.

Greetz.
Bas
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Idd. Laten stralen of zelf stralen. Zo gedaan en knalt alle verf er zo af.
Een goede coating straal je er echt niet zo vanaf. Moet je eerst voorstralen met grit en derna met een minder grof straalmiddel, oftewel kost wat tijd.

Voorderest lijkt me stralen me het handigst. Als je toch afbijt wilt gebruiken, wat overigens prima gaat, dan pak een gelachtige afbijt dit geeft wat minder rotzooi.
 
Een goede coating straal je er echt niet zo vanaf. Moet je eerst voorstralen met grit en derna met een minder grof straalmiddel, oftewel kost wat tijd.

Voorderest lijkt me stralen me het handigst. Als je toch afbijt wilt gebruiken, wat overigens prima gaat, dan pak een gelachtige afbijt dit geeft wat minder rotzooi.

Ooke, ja ik denk om eerst afbeit te doen, en dan nog ff mooi laten stralen. Beschik niet over stralen met grint. :)


Zou dit moeten lukken ? En welken afbeit moet ik halen :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top