zuigerveren inrijden op een schakel?

Black Phantom

Senior Member
Hoeveel km moeten nieuwe zuigerveren op een 50cc Honda MT worden ingereden?
En je moet toch hoge toerental verkomen?
hoe doet je dat als je schakelt?
mzzl Tim
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Hans F.
wat dacht je van gas los tijdens het schakelen |(

Dat snap ik ook wel slimmerd :| alleen hij moet nu echt heel veel toeren maken voor dat ie naar zijn volgende versnellinig kan... anders heeft ie geen trekkracht..
mzzl
 
Originally posted by Black Phantom

50 zeta
Heb denk ik het probleem wel gevonden... me zuiger zit vol met krassen...
ff nieuwe regelen ..
mzzl Tim

Er zijn al teveel zeta cilinders verziekt door montage van verkeerde zuiger(veren). Koop een zuiger voor een eurocilindero of zeta. Deze zijn te herkennen aan de L-veer. Zeta moet volgens eigen zeggen 250 km ingereden worden. Pak geen zuiger van een imi oid, want je veriekt heel je want en je kan je cilinder weggooien. Zeta heeft een chroomwand, en is erg gevoelig voor verkeede zuigerveren.

Mocht je een 70 halen ben ik misschien wel geinteresseerd in die zeta...

En trekkracht? Welke uitlaat gebruik je? Met een homoet 50/luhoa uitlaat moet je wel redelijk vooruitkomen, maar met een proma oid niet.
 
Originally posted by Bart


Er zijn al teveel zeta cilinders verziekt door montage van verkeerde zuiger(veren). Koop een zuiger voor een eurocilindero of zeta. Deze zijn te herkennen aan de L-veer. Zeta moet volgens eigen zeggen 250 km ingereden worden. Pak geen zuiger van een imi oid, want je veriekt heel je want en je kan je cilinder weggooien. Zeta heeft een chroomwand, en is erg gevoelig voor verkeede zuigerveren.

Mocht je een 70 halen ben ik misschien wel geinteresseerd in die zeta...

En trekkracht? Welke uitlaat gebruik je? Met een homoet 50/luhoa uitlaat moet je wel redelijk vooruitkomen, maar met een proma oid niet.

gebruik nu een tecno voordemper met malossi achterdemper.
mzzl
 
Originally posted by Hans F.
toch eerder een expansiebocht met een dempertje wat er achter op zit.

Dempertje??!!:p

PICT0002.JPG
 
Heb je ook een hogedrukkop oid, want met je std kop zal je nooit veel trekkracht hebben. En techno ben ik geen fan van.
 
Back
Top