Goed nu ik
rieju rs1 evolution, de blauw rode uit 2000
blok: minarelli AM6 LC, met zover ik weet ontgrensde uitlaat en top performance 50cc snel cilinder en verder alles standaard
van de week was het dus weer is zo ver dat ik was vergeten te tanken
en voila, hij was leeg
viel dus uit, heb het wel is eerder gehad geen probleem ,weer bijvullen met benzine ff wat meer aanduwen (de straat uit is +- 30 meter) en hij liep weer
nu dus ook weer gevuld, netjes gemengd met olie (zelf mengen, oliereservoir door vorige eigenaar verwijderd)
ik dacht heel blij van nou dat werkt wel weer
en ja het werkte, kon stukje rijden, maar bij vol gas viel het gas wel weg
heb er ong 100 meter mee gereden, en toen bij elk klein beetje gas viel die ook al weg, en uiteindelijk was die uit..
niet meer aan te krijgen, heel lang geprobeerd aan te duwen..
goed bougie eruit, geprobeerd te houden tegen frame voor een vonk, geen vonk, en ook tegen mn blok niet
massa is nog goed aangesloten voor wat ik kan zien.
het ging hier om een bosch super R6 bougie met een bepaald type, weet even niet uit mn hoofd welke
heb zaterdag toen nog een nieuwe NGK bougie gehaald, zelfde model
vonkte ook niet
het bougiekapje maakte amper contact met de bougie, vind het een wonder dat die zo lang nog heeft gereden..
mn pa heeft vandaag een nieuw kapje erop gezet die hij van een motorblok van een yamaha xj900 motor af heeft gehaald (in principe verschilt dat niets, het zou iig niet uit moeten maken wat betreft de vonk zegt hij, en hij zal het wel weten als monteur ..)
goed met het nieuwe kapje dus ook geen vonk
het is geen vast loper, je hoort de zuiger bewegen als je duwt, en er is compressie.
waar kan ik nu gaan zoeken voor wat het probleem is? mogelijk ontsteking naar de klote?
goed ik kom er niet echt uit wat ik moet doen, heb hier het hele forum al afgezocht met search maar niets bruikbaars gevonden
ik ben benieuwd, alvast bedankt
rieju rs1 evolution, de blauw rode uit 2000
blok: minarelli AM6 LC, met zover ik weet ontgrensde uitlaat en top performance 50cc snel cilinder en verder alles standaard
van de week was het dus weer is zo ver dat ik was vergeten te tanken
en voila, hij was leeg
viel dus uit, heb het wel is eerder gehad geen probleem ,weer bijvullen met benzine ff wat meer aanduwen (de straat uit is +- 30 meter) en hij liep weer
nu dus ook weer gevuld, netjes gemengd met olie (zelf mengen, oliereservoir door vorige eigenaar verwijderd)
ik dacht heel blij van nou dat werkt wel weer
en ja het werkte, kon stukje rijden, maar bij vol gas viel het gas wel weg
heb er ong 100 meter mee gereden, en toen bij elk klein beetje gas viel die ook al weg, en uiteindelijk was die uit..
niet meer aan te krijgen, heel lang geprobeerd aan te duwen..
goed bougie eruit, geprobeerd te houden tegen frame voor een vonk, geen vonk, en ook tegen mn blok niet
massa is nog goed aangesloten voor wat ik kan zien.
het ging hier om een bosch super R6 bougie met een bepaald type, weet even niet uit mn hoofd welke
heb zaterdag toen nog een nieuwe NGK bougie gehaald, zelfde model
vonkte ook niet
het bougiekapje maakte amper contact met de bougie, vind het een wonder dat die zo lang nog heeft gereden..
mn pa heeft vandaag een nieuw kapje erop gezet die hij van een motorblok van een yamaha xj900 motor af heeft gehaald (in principe verschilt dat niets, het zou iig niet uit moeten maken wat betreft de vonk zegt hij, en hij zal het wel weten als monteur ..)
goed met het nieuwe kapje dus ook geen vonk
het is geen vast loper, je hoort de zuiger bewegen als je duwt, en er is compressie.
waar kan ik nu gaan zoeken voor wat het probleem is? mogelijk ontsteking naar de klote?
goed ik kom er niet echt uit wat ik moet doen, heb hier het hele forum al afgezocht met search maar niets bruikbaars gevonden
ik ben benieuwd, alvast bedankt