Zou dit niet eerlijker zijn..

The.Grimson

Well-Known Member
Zou het niet eerlijker zijn dat mensen alleen naar rollerbanken mogen worden gebracht als ze op heterdaad betrapt zouden zijn dat ze de maximum snelheid overtreden?

Net als bij auto's daar pakken ze ze toch ook niet zomaar van de weg .. zij kunnen ook 240 of harder maar rijden het niet.
Stel een scooter rijd 50 maar de politie ziet terugloop en een hoort een harder geluid dan nemen ze hem meteen mee naar rollerbank ( als die in de buurt staat ). Dan zetten ze hem erop en merken ze dat hij veel te hard kan .. Maar dat reed hij dus niet toen ze hem aanhielden.

Ik vind dat ze laser controle's moeten doen ipv rollerbank want bij rollerbank meet je het vermogen en niet de snelheid dus dan krijg je een boete voor de snelheid die je helemaal niet reed.
 
Advertisement - register to remove this

Zou het niet eerlijker zijn om hier een slotje om heen te gooien omdat dit een discussie is die nergens naar toe leidt :rolleyes: of anders move naar R & W???? O-)
 
Als t niet leuk wordt gevonden zakt ie vanzelf wel weg, toch!?

Verder, goed punt junior maat! Alleen aangezien een bromfiets / scooter een zeer gevaarlijk vervoersmiddel is, statistisch gezien, wil de overheid de risico's binnen de perken houden.

Niet wetend dat ongevallen met scooters en brommers die opgevoerd zijn, ook vaak gebeuren terwijl andere weggebruikers schuldig zijn ..

Mjah, nog iemand wat zinnigs ? :D
 
ik vind eht vrij jammer dat dit topic mede word afgekraakt omdat het door een junior member word gestart, net alsof die minder zijn :?
verder denken idd de meesten er zo over als de topicstarter, alleen de overheid niet..
 
Originally posted by Joost@aerox
ik vind eht vrij jammer dat dit topic mede word afgekraakt omdat het door een junior member word gestart, net alsof die minder zijn :?
verder denken idd de meesten er zo over als de topicstarter, alleen de overheid niet..

Dit slaat ook nergens op, tis gewoon een kansloos topic... Hoevaak is zoiets niet langsgekomen? En tevens kan je er toch eindeloos over door discussíëren maar je komt er niet verder mee.
 
idd, poste ik net 2 sec geleden, in Use & Abuse topic hehe.. :) En we kraken hem heus niet af vanwege Junior Status, keb et zelf ook en je bent daardoor nix minder waard.. :|
 
als in de zin dat je er wat mee bereikt? met de meeste topics in gc bereik je nix. verder is dit niet het meest vernieuwende topic maar kan de topicstarter dat weten?
nu verder ontopic.
heeft er verder niemand wat zinnigs te melden post dan niet, dan zakt ie vanzelf weg.
 
Back
Top