Zip Type 3 vraag over Subframe

AeroxNL

Member
Hallo,
Ik ben bezig om een Type 3 Frame op te bouwen, ik heb een blok gehaald met een 70cc dr cillinder erop en heb die nu bijna klaar gemaakt om onder het frame te zetten, nu zit er iets onder het blok waar denk ik de bok op kan gemonteerd worden maar nu weet ik niet zeker of dit er ook voor gemaakt is om het blok aan het frame mee te bevestigen.

Ik heb gezocht op Subframe maar daar lijkt het niet echt op, ik kan er ook niet echt een foto of iets van vinden. Het zit echt onder het blok en niet ervoor.

Voor foto's of andere vragen stel ze maar!

Mvg,
 
Advertisement - register to remove this

Normaal zit de midden bok standaard gemonteerd onder / aan het Blok , bij een Motor Scooter zit er een soort Koekenpan onder het Frame gelast , waar de midden bok onder gemonteerd te worden . dus aan die koekenpan , en niet onder het blok.
 
Bij een 50 CC Blok monteer je een Subframe onder je blok . waar je de midden bok aan monteert.
Bij een Motor Scooter (frame ) zit een koekenpan onder het Frame gelast , waar je de midden bok aan monteert
 
Ik stuur wel snel even een foto van wat onder mijn blok zit
Post automatically merged:

Dit is dus alleen voor de middenbok en niet om het blok aan het frame te monteren toch?
 

Attachments

  • IMG_3413.jpeg
    IMG_3413.jpeg
    316.3 KB · Views: 11
Back
Top