Zip start niet na vervangen zuiger

Zal het proberen,
een keerring is eigenlijk gewoon een afdichting,
maar het is een afdichting welke gebruikt word om een roterende as (in dit geval je krukas) af te dichten, zodat je scooter geen valse lucht / mengsel smeert bij de krukas.

Als je even op google afbeeldingen keerring in typt zul je al genoeg weten denk ik. :)
 
Bedankt, ik heb een beetje gezocht en weet het nu.

Maar wat vinden jullie het besten om te doen gewoon me blok open?
want straks is er niks mis met me blok?

En als ik me blok open doe waar moet ik dan oplette wat stuk kan zijn
 
tja , eigenlijk is het zo , jij wilt een scooter maken maar weet totaal niet hoe dat moet..

wij kunnen je alleen tips geven ,meer niet..

wij hebben de scooter hier niet staan , dus wil je echt perse de scooter klaar hebben laat er dan iemand naar kijken die ook weet wat ie doet en waar ie moet zoeken...

dit gaat al dagen lang aan en nog weet je niks , en jij hebt de scooter staan , wij niet ;)

een beetje monteur vind zoiets binnen een uur ..
 
Ik vind u reactie nergens opslaan ik heb zelf veel verstand van scooters en heb er al velen gemaakt, alleen kom ik er dit keer niet uit. omdat alles wat ik normaal doe dit keer niet werkt.

Ik vraag om hulp en waar jullie aan denken dat het licht maar alles wat hier in dit topic aan mij is vertelt heb ik zelf ook al nageken.

Dat ik Tips vraag is daar iets mis mee?
Misschien heeft iemand anders dit ook wel mee gemaakt en kant hij mij vertellen waar het aan licht, in plaats van dat ik een monteur 60 euro per uur moet betalen( in mijn stad) en zonder dat ik er bij ben!
 
dat merken we , je weet niet eens wat een keerring doet 8P

neem van mij aan , elke reparatie is anders , de symptonen kunnen redelijk gelijk zijn maar er zijn 100.000 dingen die fout kunnen zijn..

wij kunnen slechts enkele dingen noemen , zo simpel is het..

alleen wat ik niet begrijp is dat je zo lang wilt klooien (zonder resultaat) en ondertussen de boel gewoon versleuteld , want elk ding wat onnodig los komt levert weer slijtage en/of eventueel weer andere problemen op..

als je niet naar een scooter kunt luisteren en kunt bedenken wat het is word het erg moeilijk...

wat mischien nog helpt is een filmpje maken van de manier waarop je het ding probeert te starten..

mja , dan nog hebben wij de scooter hier niet voor ons , dus moet je het alsnog grotendeels zelf doen..

aan een scooter sleutelen kan iederen , alleen GOED sleutelen komt niet uit de lucht waaien , daarom zeg ik , zoek iemand op die je erbij kan helpen VOOR dat je onnodig dingen sloopt door te vaak los pakken oid..

en wat jij goed noemt (staat van onderdelen of hoe het in elkaar zit) kan ik wel totaal verkeerd vinden , en daarom is meten zo belangrijk , om 100% zeker te weten dat iets goed is of niet , en als je dat doet kun je een heel blok in elkaar bouwen met de garantie dat de onderdelen die je gebruikt 100% GOED zijn! en alleen dan kun je goed repareren..

je klooit nu gewoon constant om het probleem heen...
 
Back
Top