Zip sp opvoeren

543543543

Well-Known Member
M'n zip heeft er inmiddels 700km op staan, en ik vind het dus tijd om hem op te gaan voeren.

Ik wil hem in ieder geval ontgrenzen, dan zal hij op ongeveer 70 - 85 km lopen.

Dat vind ik opzich goed, maar is het beter om bepaalde dingen te veranderen?
Ik weet dat er bij het ontgrenzen misschien kleine dingetjes veranderd moeten worden zoals sproeier enzo.

Maar ik heb het hier over zaken als uitlaat etc.
Dus, is het beter om na het ontgrenzen een andere uitlaat te gebruiken? Of iets anders? Zo ja, wat?

Thnx :)
 
Advertisement - register to remove this

stom, ff over dat sp heengelezen :+

je kan de varioring druit halen, dan hoef je opzich niet opnieuw af te stellen. Als je de uitlaat ontgrenst kan je beter 2-3 maatjes groter in sproeier. En als je een nieuwe uitlaat koopt zul je nog meer af moeten stellen ;)
 
Ah ok.

Want ik vind denk ik de standaard uitlaat toch wel relaxt, maarja die uitsteeksels is beetje irritant om weg te halen.

Dus wie weet toch een simpel ander uitlaatje.
 
Ah ok.

Want ik vind denk ik de standaard uitlaat toch wel relaxt, maarja die uitsteeksels is beetje irritant om weg te halen.

Dus wie weet toch een simpel ander uitlaatje.

Je kan een sitoplus steken daar krijg je meestal ook nog eens trekveertjes
en rolletjes erbij.
Met die is het meestal al klaar kan zijn dat er toch nog andere rolletjes in moetemaar meestal loopt het er wel lekker mee.

Volgens mij krijgen die rolletjes die erbij geleverd worden redelijk snel een vlakke kant.
Dus zal ej waarschijnlijk toch nog rolletjes erbij moeten kopen.
Maar dan ben je ongeveer 7/8 euro voor kwijt.
 
8PDe kosten maken me niet zo heel gek veel uit, ik weet dat ik niet honderden euro's kwijt ben.
hoogstens ongeveer 150 als ik alles zelf doe.

Wel had ik nog een vraagje over mijn scooter nu.
Als niemand het antwoord weet zal ik wel een foto plaatsen.

De vraag:
Er zit nu natuurlijk de std. uitlaat onder, deze heeft 2 uitsteeksels waar we het eerder over hadden, en nog een uitsteeksel.

Dit uitsteeksel loopt door in een slangetje en gaat ergens naar het blok toe.

Waar is die slangetje voor? En wat moet ik hiermee als er een andere uitlaat op gaat? Want die uitlaat zal dan geen slangetje-ding hebben :p

Ik hoop dat iemand mijn vraag snapt.
 
dat slangetje is van je katalysator dacht ik, ik heb dat slangetje afgeknepen toen ik mijn yasuni er onder deed. je moet trouwens ook de luchtfilter begrenzing eruit haleb zit tegenwoordig ook op de nieuwe sp'tjes.
 
Is idd de katalisator die kan je gewoon ontkoppelen.
Enigste wat die doet is ervoor zorgen datje scooter minder schadelijke stoffen de lucht inblaast.
Gewoon ontkoppelen en en andere uitlaat eronder.
 
Back
Top