Zip sp (Js-tuning)

Status
Not open for further replies.

DennisM.

6,29s @ 150m
Hoi,

Vorig jaar reed ik met een rood witte nrg rond.

attachment.php


Deze heb ik in de winter helemaal verkocht in onderdelen omdat ik wou stoppen met scooters. Een paar maanden later was de sbo competitie goed opgezet en leek me het een leuk idee om toch maar mee te gaan doen.

Ik ben gaan kijken waar ik in mee wou rijden en het is de std scooterklasse geworden. Het is toen een zip sp geworden

Ik heb toen besloten om alles nieuw te kopen en niet met 2de hands spul te gaan rijden. Ondertussen een tuner gevonden die mijn onderdelen wel onderhanden wou nemen (Js-Tuning)

Toen ik de onderdelen terug kreeg het blok maar onder het zip frame gehangen en dat helemaal opgebouwd. Na de opbouw ben ik samen met joel gaan banken bij epc.

Foto van het blokje

attachment.php


Na het banken moesten er nog kappen komen deze heb ik nieuw gekocht en naar de spuiter gebracht. Het is donkergrijs metallic geworden met fluor oranje/rode velgen.

Driewegen kwam eraan van te voren nog gebankt en alles goed gezet voor de eerste sprint. Op driewegen stond hij er zo bij

attachment.php


attachment.php


attachment.php


Mijn snelste tijd was 7.31 en ben daarmee 2de geworden en de eerste beker is binnen :) In de finale tegen Jerno roufs had hij een slechte start en het scheelde 0.05 sec dat hij sneller was.

Nog een foto die ralf heeft gemaakt.

184-1147009285.jpg


Setup

- MHR Speed '04
- MHR Team '99
- MHR Rotor
- Dpr uitlaat
- Keihin 28
- MHR recht spruitstuk
- MHR vl13
- MHR overange
- MHR Delta clutch
- MHR primaire en secendaire

Overige

- M stuur
- Heidenau slick
- Aim temp/toerenteller


Als er iemand toevallig nog meer foto's @ driewegen gemaakt heeft hoor ik het graag via pm. Zelf heb ik niet meer foto's van scooter.

Gr. Dennis
 
Advertisement - register to remove this

Ik zag hem op 3wege, tering dat dingetje loopt hard joh!

Veel succses , dit word wel wat :)
 
dat ging goed hard op driewegen :) leuk nog effe 10 seconden met je gelult te hebben :W en gefeliciteerd met je 2e plek.
 
zipje ging indd goed hard :D gefeliciteerd met je 2e plek..

ziet er ook lekker clean uit !
 
toch maar online gezet dennis...:D

iig dat ding liep echt super en het ziet er ook nog is super uit...

0i 0i..
 
Dit is op deze manier niet echt project waardig.
Het project gedeelte is er om te laten zien hoe je iets opbouwt en niet wat je nu hebt. :)

Mocht je nog foto's hebben van de opbouw mag je me pm'n. Dan gaat ie gelijk weer open.

Greetz.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top