Zip @ politiebureau

Ok, schraaaal dit :|

Agent heeft een hele tijd met m'n moeder aan de telefoon gehangen vanochtend, ik heb net met m'n moeder gebeld en het komt er op neer dat ik fucked ben. Het framenummer was volgens de copper niet duidelijk, wat dus echt je reinste bullshit is, want die was 200% simpel leesbaar, maja schijnbaar is die gast analfabeet...

Verder gaat ie dus wel op de bank en als ie opgevoerd was houden ze 'em... Toch redelijk duffe actie, want ik heb ze verteld dat ding voor sprints is dus nogal logisch dat ie dan sneller gaat dan 45 :| Dude hefet verder niet ontkend wat ie allemala beloofd heeft, hij heeft alleen zn excuses aangeboden, waar ik natuurlijk een leuke 2e hands scooter van kan kopen.. NOT...

Ik ben dus weer zwaar de lul en de kankerwouten hebben weer een week lang plezier :mad::mad:
 
houd er vooral rekening mee dat ze je overal mee proberen te pakken is het ene niet gelukt dan beginnen ze wel te zeiken dat je geen licht hebt of zo iets dergelijks ik zeg meneer het is overdag kreeg ik gewoon een boete [was ook zippie] suc6
 
Dude, als ik boetes zou krijgen voor: geen gele stickers, geen verzekering en ontbreken van licht, dan ben ik al enorm tevreden... Ik ben strax gewoon m'n Zip kwijt heb ik het idee, want die lui hebben geen benul wat zoiets voor je betekent :(
 
Als ze kwaad willen nemen ze hem idd gewoon in beslag. Als het dan nog tegenzit moet je voorkomen om je boete te horen, wat er dan op neer komt dat je niet een geel papiertje krijgt voor geen licht of geen verzekering, want dat zijn immers schikkingsvoorstellen, dan komt het er gwoon op neer dat je een dik geldbedrag moet betalen wat in de ogen van de rechter reeel is. En daarnaast ook je scoot kwijt. Dit is het meest negatieve scenario ik hoop voor je dat dat het niet wordt.
 
Als je moet voorkomen en je legt uit wat er precies is gebeurt, agent zich niet aan belofte heeft gehouden, wordt je mss nog gematst.

Succes.
 
Ik blijf het zuur vinden. Zoals al gezegd, het is de manier waarop... Lul dan geen loze beloftes en neem dat ding gelijk mee.
 
Mij hebben zo ook al eens aangehouden op me Sr, zonder kappen enzo...
Heel verhaal aangelult dat ik reed voor de sobw, en dat ik alleen reed op het stuk waar me pa's loods staat [doodlopend en komen echt niet veel mensen]...

Hebben ze alleen framenummer en me adress opgeschreven, en als het niet in orde zou zijn, zouden ze me wel ff bellen :p

Toen scheet ik het toch even :p
 
Nog niks gehoord. Lamme takken zouden vandaag bellen en anders zou m'n moeder wel ff bij bureau langs aangezien dat voor mij weer een eindje met de bus is etc. maar mams is het vergeten. Ik moet nog maar ff geduld hebben.

Ik moet wel zeggen dat ik er niet echt veel aan denk wanneer ik op kamers in Groningen zit, dan staat hele scootergebeuren toch wat verder van me af ofzo.
 
Ok, goed bericht. Ze hadden dus nog niet gebeld, dus zijn m'n ouders naar het bureau geweest (Ik zit met tentamens en woon dus ook niet echt in de buurt). M'n vader belde net en het was allemaal een heel verhaal.

De dude die mij had aangehouden is een stageloper en hij gaf toe dingen beloofd te hebben. Zijn baas was het echter niet met hem eens, die bestempelde de Zip als een wrak en vond dat alles gecontroleerd moest worden. Mijn ouders hebben dus met de stagegast en de baas gesproken en er is na een vrij ;lang gesprek het volgende uit gekomen:

Ik moet de stagair bellen en een afspraak maken, dan moet ik dus naar het bureau toe en m'n verzekeringsbewijs en gele stikkers meenemen. Die gele stikkers moet ik er daar opplakken en dan mag de Zippert weer mee naar huis :D M'n ouders waren niet helemaal zeker of ik nog een boete kreeg voor onverzekerd rijden, volgens mams niet, volgens pa wel, maar dat boeit me niet echt aangezien het allemaal een stuk kostbaarder geweest had kunnen zijn.
 
Eind goed al goed, ding staat weer in de schuur en ik heb geen enkele boete gekregen :D Drie hoeraatjes voor de stage-agent :)

Technische recherge was dus wel met scooter bezig geweest maar kreeg em niet aan de praat. Mij werd verteld dat ze er ook nog benzine in hadden gedaan, maar volgens mij was de tank zo leeg als wat... Start wat moeilijk zonder peut he heren 8P:p
 
wat moet er op t moment dat je scooter in beslag genomen wordt door je heen gaan?? toch zoiets van op welke manier kan ik jou t best terug naaien zonderd at ik zelf weer vies de pineut ben. maar mooi dat je m terug hebt. blijkt zon stageagentje toch ergens goed voor.
 
Back
Top