Zip @ politiebureau

pff, ik heb maandag dus bijna hetzelfde meegemaakt, ze rijden me tegemoed houen me aan en moeast maar ff naar hetbureau komen, op de roller en ze vonden het maar nodig om hem uit het verkeer te halen...:|

maar 1 ding ben in grondig met Ties eens, die godvergeten baliedozen die daar zitten zijn echt hoogst-irritant, ze denken werkelijk dat ze alles weten....

ik hoop voor je dat ze m niet op de roller zetten, want dan ben je lijkt mij zwaar de pineut met je evo :(
 
Originally posted by Lars#Dragster
pff, ik heb maandag dus bijna hetzelfde meegemaakt, ze rijden me tegemoed houen me aan en moeast maar ff naar hetbureau komen, op de roller en ze vonden het maar nodig om hem uit het verkeer te halen...:|

HaHa Moet Je Ook Niet Met Je TnT Stuurtje Kutten :p
 
Originally posted by AeRoX MaX BiaGG


anders bok je ff op met je reply

verder zeker wel kut..als ze je met een crosser ofzo pakken, dan kan ik het wel begrijpen, maar voor zo een klein iets moeten die geldzuigers wel weer alle moeite doen...

echte modderfokkers zijn t
 
Originally posted by Mike@Rox
zgan Evo tuned, R-Force, 26Do enzo..
Mja Ties is hem nu aan het verzekeren en daarna gaat die door naar bureau... ben benieuwd...

Dacht dat de Gilardonni en Omega er nog onder zaten..
 
Originally posted by HondaCr
anders bok je ff op met je reply

verder zeker wel kut..als ze je met een crosser ofzo pakken, dan kan ik het wel begrijpen, maar voor zo een klein iets moeten die geldzuigers wel weer alle moeite doen...

echte modderfokkers zijn t

ander bok jij gewoon ff op jou reply, als je eerst mijn post kijkt en daarna zijn reply, zie je dat het gewoon fout gegaan is :|
 
Tja en die politie doet ook gewoon zijn werk en je hoort niet met een erg opgefokte scooter zonder licht etc op de openbare weg te rijden. Maar ja niet iedereen heeft een sprintbaan in zijn achtertuin dus wat moet je anders?

Naar mijn mening het GROTE MANKO van scootertuning :'(
 
Juist Menno, het gaat mij ook niet zozeer om het feit DAT ik gepakt ben, meer de manier waarop... Als ze me meteen vertellen dak op de roller moet, dan kan ik daar mee leven, maar als ze je wat gaan voorliegen dan word ik pissed :|
 
Wel raar, bij ons in de polder.. was een vriend van me zijn sobw racer op een recht eind aan het proberen.. en daar stonden ze in de polo, gewoon gezegd dat ie voor de racerij was en daar konden ze wel mee leven. Ze wilden in ieder geval wel dat het niet meer zou gebeuren.., geen problemen verder.. dat ze dan bij ties er zo'n groot probleem van maken :(
 
daar schort het inderdaad nog weleens aan bij het landelijk politiekorps, niet een eenduidige regelvoering dan wel handhaving.

maare, dit lijkt mij meer wat voor regelgeving en wetten dus move >>>
 
Mooi zo dat je ook in Leek woont, ik woon in Groningen, pa en ma in Nietap, dus kloot daar af en toe wat aan de scoot...
 
jonge blaat niet zo offtopic! wat boeit tie nou dat jij in leek woont.
ey ties khoop dat je je zipje zo snel mogelijk terug hebt.
 
VespaTuning, ja er zitten hier nog meer lui uit Leek op forum, je komt vanzelf achter iwe dat zijn, maar daar gaat dit optic niet over.

Funkdoed dank u voor the support :) Ik zal morgen wel weer langs gaan.
 
Back
Top