Zip 2000 2t nieuwe setup wat kan ik verbeteren

sadaniel

New Member
Hallo
Ik heb gister een warmloper gehad dus ik heb een nieuwe cilinder gekocht en alle benodigde onderdelen hier bij ik had eerst een standaard Piaggio cilinder en hij trok echt best goed nu heb ik een stage 6 50cc snel gekocht met de volgende afstelling
Sito plus
17.5mm dellorto
Malossi veertjes
Malossi rolletjes
50cc stage 6 snel (als hij er dan op zit)
Sproeier maat weet ik niet maar bougie is mooi koffie bruin


En mn luchtfilter is niet aangesloten heeft dat er iets mee te maken en kan t kwaad
 

Attachments

  • IMG_20180109_172749_289.jpg
    IMG_20180109_172749_289.jpg
    251.7 KB · Views: 4
Advertisement - register to remove this

Tja daar geef je zelf het antwoord al.
Zonder luchtfilter hoeft er maar 1 korreltje zand naar binnen te gaan en cilinder gaat er aan.
Dus geen warmloper naar een vastloper.
Afhankelijk van hie hard hij vastliep zou ik ook de lagers van krukas en sowieso het naaldlager vervangen en hele blok van binnen goed uitspoelen om achtergebleven stukjes te verwijderen.

Flink klusje te doen dus door dat niet aangesloten luchtfilter !
 
Tja daar geef je zelf het antwoord al.
Zonder luchtfilter hoeft er maar 1 korreltje zand naar binnen te gaan en cilinder gaat er aan.
Dus geen warmloper naar een vastloper.
Afhankelijk van hie hard hij vastliep zou ik ook de lagers van krukas en sowieso het naaldlager vervangen en hele blok van binnen goed uitspoelen om achtergebleven stukjes te verwijderen.

Flink klusje te doen dus door dat niet aangesloten luchtfilter !
Ik denk niet dat t een vastloper is omdat hij op dit moment met de oude cilinder nog steeds rijd tot dat hij op temperatuur komt
 
Back
Top