Aangeboden zeer mooie aerox onderdelen voor sprint Optisch

Status
Not open for further replies.

speed zipp 2008

Custom Drag sr
hallo,

hierbij bied ik een aantal onderdelen aan omdat ik gestopt ben met sprinten en mijn blok verkocht is.

hierbij bied ik 2 afgedraaide tnt stuurpennen aan.
prijs is bieden

hierbij bied ik een zeer mooi aerox frame aan met velen prof gespoten in de kleur lime groen is zeer mooi. geen schade nettjes afgewerkt met doppen in de achterkant kroonstuk en voorpoten ook mee gespoten. zitten 2 goede banden op. geen onzin heeft me zeer veel geld gekost.
prijs is bieden


een aerox buddy onderkant is er uit voor het stage 6 subframe en voor de carb. zijn grote gaten in gemaakt voor gewicht en zit een sprint tankje in. met zadel.
prijs is bieden


Willy hubert kappen set van heavy rox zeer mooi alles compleet met zadel hoes valt niet veel over te zeggen zeer mooi alles is 100% polyester op de binnenkappen en treeplant na.
prijs is bieden.

een soort gelijk epc stuur nettjes niks op of aan te merken compleet prijs is bieden.

stage6 chroome stuurpen prijs is bieden.

stage6 subframe prijs is bieden.

mooie witte veer op gas met ophoog blokje merk geen idee prijs is bieden

volgens mij een stebel waterpomp weet het niet zeker prijs is bieden.

2x aerox radiatuur 1 zeer nette staat helemaal compleet met slangen ect
anderen iets minder mooie staat niet lek met vaatje prijs is bieden.

kan eventueel ook geruilt worden tegen snelle onderdelen maar wel voor op de straat dus geen speed ect. uitlaten ect zijn welkom.

geen onzin biedingen alles is in nieuw staat koste mijn zeer veel geld dus kom niet met kleine bedragen voor op de eerste rij daar reageer ik niet eens op

fotos komen nog of of je moet mij even toevoegen voor wat fotos.
weet namelijk niet hoe ik de fotos hier op krijg mvg ricardo

nog even tussen door alles wat moet worden opgestuurt is excl Verzendkosten dus kosten voor de koper .

voor fotos moet je even pm sturen dan doe ik dat over de mail.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top