Yveske's Speedfight 100/70cc

Zeer gaaf! ben zelf momenteel ook met een speedfight2 100cc bezig.. Heb er alleen voor gekozen het 100cc blok te reviseren en te tunen. Mischien dat ik hem binnenkort wel post..
 
Zeer gaaf! ben zelf momenteel ook met een speedfight2 100cc bezig.. Heb er alleen voor gekozen het 100cc blok te reviseren en te tunen. Mischien dat ik hem binnenkort wel post..
7Bedankt!
veel succes daarmee, ik zal het zeker in het oog houden :).
 
zoals hij in begin was vond ik hem echt al vet!
ben zelf ook nu 15 en heb speedfight en wil deze graag tunen (uiterlijk)
echt een zalig machientje!
 
bedankt voor de leuke reacties :).

@BFT, ja de pijp is erg netjes te houden met wat hulp van wd40 :), ook na een regenbui.
@TOMMY, ik zal de grotere foto's plaatsen met de shoot die we zullen doen komende weekenden.
 
mooi ding hoor! :)
voor een peugot geeft het echt goed vermogen en best fel van onderuit. Op de bank voelde het goed aan!
 
mooi ding hoor! :)
voor een peugot geeft het echt goed vermogen en best fel van onderuit. Op de bank voelde het goed aan!

inderdaad, het is zeker een zeer leuk blokje geworden met aangenaam vermogen, echt top om met op straat te rijde, de mensen kijken er echt raar van op :D.
 
* grafiek erbij gepost.

Bij deze, moest iemand intresse hebben om de scooter over te kopen zoals hij nu staat dan kan je altijd een pm sturen.
Prijs wordt besproken.
 
Back
Top