Yasuni 70cc Open Cup vragen topic...

Kerbinos said:
Is het mogelijk om met een Topscooter deel te nemen in lelystad...???

dit natuurlijk buiten mededeling!

Gr Kerv -:-


als deze aan de regels voldoet lijkt me dat geen probleem, dan hoef je geeneens buiten de mededeling om te rijden. jullie scootz zijn toch al redelijk volgens ISC reglement??

btw beheerst gereden @ vw , nog niet heel vaak van je gezien.
 
g-one said:
als deze aan de regels voldoet lijkt me dat geen probleem, dan hoef je geeneens buiten de mededeling om te rijden. jullie scootz zijn toch al redelijk volgens ISC reglement??

btw beheerst gereden @ vw , nog niet heel vaak van je gezien.

't is voor gelegd bij @lex / Candyman!

thx, @ vwaard ging t redelijk ja.

-:-
 
dan misschien beter direct een aparte reeks maken..
er zijn nu al redelijk wat inschrijvingen.. laat staan dat er nog eens 10 gewoon bij komen rijden.
 
klopt deze stelling trouwens?

13.4 Als een race bestaat uit twee manches, is de startopstelling van manche 2 gelijk aan de startopstelling van manche 1.

of is daar een foutje in geslopen...
 
Kaze said:
klopt deze stelling trouwens?

13.4 Als een race bestaat uit twee manches, is de startopstelling van manche 2 gelijk aan de startopstelling van manche 1.

of is daar een foutje in geslopen...
denk ik ook kaze:)

2de manche zal wel start plek zijn van hoeveelste je in de eerste manche ben geweest.
lijkt me
 
ThundeRRacing said:
denk ik ook kaze:)

2de manche zal wel start plek zijn van hoeveelste je in de eerste manche ben geweest.
lijkt me
nope anders had dat wel in het reglement gestaan toch?
 
Antwoord

Dames en Heren,

De afgelopen paar dagen zie en hoor ik steeds meer mensen over kunnen we met onze 50cc racer niet bij jullie rijden. Nu hebben wij als SBO een vergadering gehad wat te doen met deze ontwikkeling. Wij zijn van mening dat de SBO is opgericht te verruiming van de keuzes voor jullie scooterracers. Jullie kunnen in NL kiezen voor 50cc AC (SOBW), 50cc LC (SOBW), Stage6 70cc (SBO) en Open 70 cc (SBO).

Wij zullen geen klasse oprichten om speciaal voor de rijders die met een 50cc willen rijden, de mogelijkheid is er echter wel om mee te rijden bij ons in de Open 70cc cup mits de machine en het motorblok voldoen aan het reglement. Dus dat houdt in de het frame niet verlast/verslepen/verzaagd e.d. mag zijn. Geen Polyester/en andere spielerij. En niet te vergeten het blok mag niet zijn opgevuld of opgelast zoals ook geldt voor de Stage6 cup en de Open 70cc cup.

Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mochten er mensen zijn die aanvullende vragen of gewoon even hun ei kwijt willen kunnen mij altijd benaderen via de Mail of PM.

Met vriendelijke groet,

@lex
Hoofd TC Race SBO
 
tav hoofd TC @lex:

ik las al eerder dat de koelingsgaatjes max 14mm mochten zijn.

Is er ook een totaal oppervlak bepaald?
ik bedoel.. mag ik mijn handschoenbakje en de grote klep achteraan volledig doorboren met gaten van max 14mm?
 
Back
Top