Yasuni 70cc Open Cup vragen topic...

question : moet het achterspatbord (boven het achterwiel dus) verplicht gemonteerd worden, alsook het spoilertje of achterlichtunit (achter het zadel dus) verplicht gemonteerd worden ???

hoop niet :X

het achterspatbord is een tering ding dat meestal wel eens in de weg wil zitten als je je achterwiel wil wisselen
het spoilertje of achterlichtunit is gewoon lelijk op een zip sp 2000 8P
 
S#54 said:
question : moet het achterspatbord (boven het achterwiel dus) verplicht gemonteerd worden, alsook het spoilertje of achterlichtunit (achter het zadel dus) verplicht gemonteerd worden ???

hoop niet :X

het achterspatbord is een tering ding dat meestal wel eens in de weg wil zitten als je je achterwiel wil wisselen
het spoilertje of achterlichtunit is gewoon lelijk op een zip sp 2000 8P
Spoiler en achterspatbord zijn niet verplicht
 
laat @lex deze vragen beantwoorden aub voor er onduidelijkheid oid ontstaat.
@lex is hoofd tc en eindverantwoordelijke voor het technische gedeelte.
 
Candyman said:
laat @lex deze vragen beantwoorden aub voor er onduidelijkheid oid ontstaat.
@lex is hoofd tc en eindverantwoordelijke voor het technische gedeelte.

maar ... blijkbaar heeft @lex zelf geen zin om mijn vraag te beantwoorden ?
 
Antwoord

Hallo Mannen,

De spoiler mag worden weggelaten dat is geen probleem.
Wat betreft het spatbord over de band moet aanwezig zodanig dat de functie van het spatbord gewaarborgd blijft.
De personen die met een box gaan rijden mogen deze monteren waarna zij aan de achterzijde van de box het spatbord doorzetten zoals normaal het geval zou zijn. Mochten jullie aanvullend hierop vragen hebbenmail gerust.

Groet,

@lex
 
wemeldinge29.jpg


voor de mensen die het niet snappen wat er bedoelt word
 
Regelement voorziet:
MAXIMAAL 70cc (50cc is dan dus wel toegestaan)

algemeen technisch regelement said:
CILINDERINHOUD
De maximaal toegestane cilinderinhoud toegestaan is 70 cc.
De cilinderinhoud wordt berekend met de formule: cilinderinhoud = boring * boring * slag * 0,0007854. Boring en slag moeten in millimeters worden ingevuld.

Maar vraag Alex even voor duidelijkheid, je frame etc moet immers ook aan de regelementen voldoen.
 
Ohw...

Naar mijn weten, werd in 2006 nog frame's met las en snijwerk toegestaan, en werd dit pas in 2007 verplicht.

Of is dit allemaal oude & achterhaalde informatie?
 
Antwoord

Heren,

Er zal geen las en slijpwerk worden toegestaan en nee ook niet voor 2006,
mocht iemand twijfelen laat het even weten en mail mij of pm mij even


@lex
 
Antwoord

7SC 1 FRAME
het frame en subframe dienen te zijn zoals van het originele gehomologeerde model. lassen en slijpen bijv. aan het frame en verwijderen van materiaal is niet toegestaan.


Dus ook niet zagen

@lex
 
Back
Top