| XZ-Tuning | zip lc

Ik vind het een dragster-stuur :) Ik vind het niet mooi staan...maar ook niet echt lelijk, daarentegen is het zeker effectief voor het sprinten. Nu ff een beetje oefenen, over de 26 pk gaan bij ons op de bank, en dan ff top 5 scoren @ volgende sprint ;)
 
en dan ff de hele dag w88 op 1 meneer pronk die belooft had langs te komen vandaag om mijn uitdraai te brengen :(

''ik kom em wel halen... nee nee ik breng em wel'' :W eikel :*
 
sr-xtreme said:
en dan ff de hele dag w88 op 1 meneer pronk die belooft had langs te komen vandaag om mijn uitdraai te brengen :(

''ik kom em wel halen... nee nee ik breng em wel'' :W eikel :*

Dat was een smoesje, zodat jij weer snel zou ophangen, want ik wilde slapen!
:D
 
maar goed, gister ff stukje van et frame afgeslepen... dat stukje daar zit normaal et achterspatbord aan vast, en aangezien ik die niet erop doe steekt ie maar lelijk uit onder me achterkap.

2 leuke actie foto's :)

index.php


index.php


en zo slim als ik ben heb ik geen pix gemaakt van het resultaat :p
maar neem maar van mij aan dat et mooi is geworden :D
 
lekkere score hoor jas
veel plezier met je nieuwe radje:p

maarre dat stuur...
wij moeten ff praten :p

nee hoor is vet massol
thomas
 
ik denk dat hij et overige verkeer bedoelt + mensen die last hebben van mijn ''herrie'' (ik vind et et mooiste geluid ter wereld, oudere mensen denken daar vaak anders over :rolleyes: )
 
Misschien een idee, om de volgende keer handschoenen aan te trekken??? Die slijptollen vind IK maar gevaarlijke dingen... Werk er ook niet graag mee...
 
Sander said:
Misschien een idee, om de volgende keer handschoenen aan te trekken??? Die slijptollen vind IK maar gevaarlijke dingen... Werk er ook niet graag mee...

ach joh et kost je maar je hand als et fout gaat :p:W
btw heeft blom geslepen, niet ik

en dickryder heeft pm
 
btw een aim aangeschaft..

index.php


index.php


ben nog bezig met erop zetten maar zal wel goed komen ;)

elektrische waterpomp ga ik morgen ophalen... want de lagertjes van mijn orginele waterpomp zijn vastgelopen :? dan maar meteen goed tog :)
 
Het is netjes geworden toch jas!

Morgen ofzow ff de waterpomp aansluiten en het schakelaartje ertussen bouwen :W

Laterz
 
Back
Top