|XZ-Tuning| Slider DD LC

Yo ingmar, Big Pimpin shizzle hoor :D

Ben benieuwd hoe de stage6 straks gaat vlammen :)
Nou nog ff onze kapjes late spuiten en het ziet er helemaal strak uit
 
Yoo Ing,

Rule en ik hebben nu ook allebij onze nieuwe projecten online :) zwaar chill, nu heeft iedereen z'n eigen project :)

Vetheid !!
 
ey man jou ken ik nog wel... je plannen zijn dus aardig gelukt zie ik... ben cker benieuwd hoe hij gaat vlammen. Ik ga er binnenkort ook aan beginnen :d
 
Ik zou als ik jou was eens kijken voor een Samba pijp die lopen erg leuk op een stage 6 maar dat had ik je al vertelt toen je de cilinder kwam halen.
 
Gomer_pyle said:
Ik zou als ik jou was eens kijken voor een Samba pijp die lopen erg leuk op een stage 6 maar dat had ik je al vertelt toen je de cilinder kwam halen.

Ja idd :) , reed bij mij ook wel lekker door...

PM Aer0x-70 ff , die heeft nog een Samba Competition liggen.
 
Kingmar said:
yoooooo

thnx allemaal voor de reacties :)

De radiateur gaat gewoon aan de voorkant komen achter de BCD voorkap. Ik ga een framepje kopen van een SR radiateur en die laat ik erop lassen......

grtz ingmar

Ik heb zelf ook een slider met watergekoeld mina blok. En wou toen ook een sr rad achter me voorkap doen maar die paste er niet tussen, omdat de aansluitingen voor je slangen aan de zijkant zitten. Ik heb nu zelf een runner rad in me voorkap een een nrg rad achter me voorwiel dit werkt perfect.
 
Gomer_pyle said:
Ik zou als ik jou was eens kijken voor een Samba pijp die lopen erg leuk op een stage 6 maar dat had ik je al vertelt toen je de cilinder kwam halen.

Uuhm tja, ik vind die pijp niet egt mooi, en zowieso is die niet egt getest tog op die stage 6 ? Bij die test kwam de c20 er het beste uit, dus ik denk dat ik daarvoor gewoon ga... En tenslotte, je zegt dat je dat al had gezegd toen ik die cilinder kwam halen, maar Jur en ik weten van niets hoor :X

En nog ff over die radiateur, ik doe het gewoon met die SR radiateur, want het is heel goed te doen die passend te maken hebbik net bekeken :)
 
Smaranello said:
Polijsten dat ding man !!! net iets mooier

Nee ik ga m niet polijsten. Het is zeker wel mooi maar vergt ook veel onderhoud. Ik laat ze mee spuiten met m'n velgen in een vette kleur. Als alles goed gaat brengen we eind augustug alles naar de spuiter.....
 
vet je waterpompdeksel :)

ik was er gister ook mee begonnen, en heeft ook 6 spijlen :p....toeval, maar die van mij is net wel weer wat anders.
Tog zou ik hem polijsten :)
 
Hey,

mooie slider heb je man.
De foto's toen het trouwens niet allemaal (van het blok onderandere)

Hoe snel kan je trouwens foto's maken van een clinder 8P je bent nog niet volledig in de auto en je hebt er al :p

Hoop dat het lekker knalt. wat voor uitlaat presteerd er eigenlijk goed op??

Grtz Hans :*
 
Back
Top