Xbox Topic

moto gp 3 is wel tof opzich alleen ben er te goed in -_-' stond op xbox live bij de beste 7000 ofzo (ik had zo eens een race komt 1 van de top 3 racers bij me in de game) was 2.5 seconden slomer ofzo en ik had demo en hij origineel tuned bike (dit was motogp2 btw) en oh jah wil je snel zijn ga zelf schakelen..

btw kan iemand mijn vertellen hoe het met xlink kai en xbconnect zit?
mijn pc ziet de xdoos wel maar krijg ze niet aan de gang -_-' (kan niet joinen enz)
 
ik heb ook zo een 360 en Ghost recon,wie online wilt knallen moet me maar ff toevoegen klaas 5th ik zit voornamelijk met die XBG gasten dus daar ben ik dan vaak te vinden :p


Het ding bevalt me prima btw. alleen jammer dat hij soms vastloopt als je met een volle room bent en dan teveel tegelijk vraagt :p
 
Wie kan me beetje helpen met ghost recon advanced warfighter xbox 360, ik kom niet verder als je de 2de of 3rde missie hebt, dat je zon generaal moet verdedigen. maar ik weet geen uitweg, of moet je nou werkelijk een half uur al die terroristen neer knallen ?
 
jusztin said:
Wie kan me beetje helpen met ghost recon advanced warfighter xbox 360, ik kom niet verder als je de 2de of 3rde missie hebt, dat je zon generaal moet verdedigen. maar ik weet geen uitweg, of moet je nou werkelijk een half uur al die terroristen neer knallen ?

Waar zit je ongeveer? Ik heb het spel ook al gespeeld. Is het al verder dan boven op die parkeergarage... Want dan moet je de president meenemen naar zo'n pick-up wagen en je bent klaar volgens mij....
 
Ja je hebt wel wat nodig natuurlijk :)

dat is Splinter Cell, een Memory Stick , een Kabel van Xbox naar USB en dan ook nog es tientallen uren zoeken naar de goeie versie van installer 8P

ik zzelf ben 3 dagen bezig geweest voordat ik de goeie had :)
 
ik own je marcel!

btw, misschien dat jullie iets weten, mijn tv hierzo spaced m als je een spel opstart.. heel afentoe is het beeld weer goed, gen geluid ook... verry wierd!
 
Back
Top