XboX 360

Status
Not open for further replies.
Kzie vass echt altijd Battlefield spelen...misschien toch maar eens aanschaffen ( de demo beviel me zeer goed )

GRAW2 is ook SUPER vet, maar ik mis de voertuigen toch wel een beetje.

Leeft die online community van battlefield nog?
 
Jeeh, ben nu ook in het bezit van een 360 :W
Ik heb CoD3, viva pinata en saints row, wil nu nog C&C, GoW en Battlefield hebben denks :)
 
Ik wil ook gears, donderdag kaufen denks :p
Is het echt zo bruut?
CoD3 vind ik niet meer zoveel aan :p
 
Ik heb alleen nog maar pro evo :D ik moet ook echt eens spellen gaan kopen want dit schiet ook niet op
 
Ik wil ook gears, donderdag kaufen denks :p
Is het echt zo bruut?
CoD3 vind ik niet meer zoveel aan :p

Bruut, schaam je om het zo te noemen.

Het is gewoon onwijs gaaf kicken stoer en 1000 keer bruut :p

Ja ik weet het ik ben gears junkie. :#
 
Ik heb alleen nog maar pro evo :D ik moet ook echt eens spellen gaan kopen want dit schiet ook niet op

Dan zou je toch 1 van deze spellen moeten aanschaffen.

- gears of war
- Gears of war
- Gears Of War
- GEARS OF WAR
- GeArS oF wAr
 
Je kunt ook overdrijven:p ik vind de multiplayer niet zo super boeiend na een maandje.

Maarja ligt eraan wat je wilt natuurlijk. Persoonlijk vind ik t leuker om met 16 man rond te rennen bij graw, ook omdat dat meer tactisch is:p

GoW is wel zon spel wat je gewoon gespeeld moet hebben ja:p
 
Kzie vass echt altijd Battlefield spelen...misschien toch maar eens aanschaffen ( de demo beviel me zeer goed )

GRAW2 is ook SUPER vet, maar ik mis de voertuigen toch wel een beetje.

Leeft die online community van battlefield nog?

Haal hem bij Mediamarkt, kan je hem gewoon ruilen mocht het niet bevallen. :)

Ik speel idd alleen maar Battlefield 2, al mijn andere spellen naast GRAW zijn ook foetsie, liggen bij maatjes etc.

Het is vrij druk altijd ja. Heel soms kom je niet op een bepaalde map vanwege het tijdsverschil. Dan wordt je automatisch doorgestuurd naar een andere map. Het zijn vooral veel Amerikanen die het spelen. En de servers van EA zijn iets minder betrouwbaar dan die van Microsoft zelf. Maar dat is al een stuk beter geworden sinds ik het speel.

Online met GoW vind ik btw erg lame, potje duurt niet lang genoeg.
 
Ja idd, Battlefield heeft me zoiezo altijd al heel erg getrokken.
Zijn er nog mensen die in de halo3 beta zitten trouwens? is ook ERG vet:p
 
Je kunt ook overdrijven:p ik vind de multiplayer niet zo super boeiend na een maandje.

Maarja ligt eraan wat je wilt natuurlijk. Persoonlijk vind ik t leuker om met 16 man rond te rennen bij graw, ook omdat dat meer tactisch is:p

GoW is wel zon spel wat je gewoon gespeeld moet hebben ja:p

Ik vind gears juist wel erg tactisch. Als niemand samen werkt verlies je geheid. En je kan echt bij Gears niet rondrennen als een kip zonder kop.
 
Iemand al Forza2 gespeeld? Hele toffe game, ziet er echt strak uit in HD. Alleen ben ik bang om op xbox live te gaan nu ik al van meerdere vrienden heb gehoord dat ze gebanned zijn :(
 
Iemand al Forza2 gespeeld? Hele toffe game, ziet er echt strak uit in HD. Alleen ben ik bang om op xbox live te gaan nu ik al van meerdere vrienden heb gehoord dat ze gebanned zijn :(

Ben er niet echt over te spreken. Ik keek erg uit naar het spel, maar het kan mij niet bekoren.

Trouwens eergisteren de nieuwe colin mc rea gespeelt. Die is wel :W :W :W
 
Ben ook zeer benieuwd naar FM2, zou eindelijk weer is een reden zijn om m'n 360 aan te zetten (staat al vanaf 1-1-2007 zo goed als stil, heel soms savonds met vrienden is wat spelen).....

Vriend van me heeft de full version nu thuis, via via door een gamesmagazine gekregen, ik zal is vragen wat ie dr van vind :)
 
Gebanned van live? hoe dat dan:p Moet je maar niet downloaden eh;)

Hij lijkt me wel vet, rijd ook lekker. DiRT is rijd idd ook lekker weg^^
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top