XboX 360

Status
Not open for further replies.

cunoh

Thoms Racing!
Alles over de XboX 360 :D

Huidige lijst van nicks:

Lycorda
dudain
nick[5th]
Zapata360
Cuno de Bruin
Vass01
LLnight1
TresurP
KoopaNL
WhiteMuscle
Ossje

 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

cunoh said:
Ik heb sinds vandaag de XboX 360, vind het een erg gaaf ding goed beeld en besturing is goed etc.. Er was nog geen topic van de xbox dus heb ik die maar aangemaakt. Mensen die ervaringen willen delen?

ooooi
Niet ff gewacht op de PS3?
 
Ja, vind op dit moment de 360 ook beter dan de PS3, want die is d'r nog niet eens :W.

Maar de spellen die bij de PS3 uitkomst erbij zitten zijn wel tof. O.a. Final Fantasy, GTA 4 e.d. :p
 
heb v/d week Burnout 360 zitten spelen :~ !!!

dat is echt TE vet, speelt gigantisch lekker en na 2x spelen had ik het al helemaal door 8)

controller ligt ook super in de hand etc..

prima ding dus, misschien over tijdje zelf 1 kopen :)
 
Ik heb het liefst de PS3, vanwege de crosstalk met vele spellen samen met de PSP 8) :W.
 
Ik heb nu ook motogp 06, echt een gaaf spel :) ook met 2 spelers is het erg gaaf, binnenkort nog maar wat meer spellen kopen..
 
Ik heb PGR3 Doa4, echt top spellen, maar nu zoek ik een kabel om me 360 aan te sluiten op me TFT monitor van de pc. E-Plaza in Rotterdam die had em niet :(
 
Daar zoek ik dus ook naar, maar ik heb een digitale tft aansluiting, kan het echt nergens vinden :S
 
Op de Microsoft site staat de kabel wel, (gewoon VGA) geen DVI helaas, maar waar ik em moet kopen is de vraag :X
 
Er bestaat wel een DVI kabel, overigens niet dezelfde aansluiting.
Meeste grotere TFTs hebben ook composite en s-video aansluitingen waarbij je hem wel kunt aansluiten.
 
Mini-g said:
Er bestaat wel een DVI kabel, overigens niet dezelfde aansluiting.
Meeste grotere TFTs hebben ook composite en s-video aansluitingen waarbij je hem wel kunt aansluiten.
Heb idd op mn 2005FPW ook alle aansluitingen zitten :)
 
Ja idd, hoorde ik al.. Ik heb net een kabel gekocht om de xbox op mn pc screen aan te sluiten :) gewoon de kabel van de xbox naar vga met 2 geluids tulpjes erbij, en dan een plugje van vga naar DVI werkt perfect :) bij MediaMarkt heb ik t gekocht dus moet je daar maar ff kijken :)
 
tis toch zo , dat je de duurdere versie moet hebben om de oude games te spelen?

dus niet de core oid..
 
Daar heeft t niks mee te maken :pJe hebt de Premium versie dat is met hardeschrijf en draadloze joystick en dat soort dingen.. dat heeft de core dan niet die heeft alleen 1 joystick en de aansluit kabels, verder niks.

Je kan bij microsoft geloof ik een cdtje bestellen voor 3 euro nogwat, en dan zit daar die software op voor de oude games, die instaleer je en kan je de lijst met games van de gewone xbox op de xbox 360 afspelen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top