wow! m'n Pia gaat vandaag ineens ruim 100 km/u!

Advertisement - register to remove this

Malossi remvloeistof. :tearsofjoy: Remt hij zeker 10X harder!
Waarom was ik ook verbaasd dat het bestaat. Natuurlijk bestaat het. Alles om de laatste stuiver uit je zak te kloppen. 10 euro voor 250ml. :eek:

Dot 4 = Dot 4.
 
Malossi remvloeistof. :tearsofjoy: Remt hij zeker 10X harder!
Waarom was ik ook verbaasd dat het bestaat. Natuurlijk bestaat het. Alles om de laatste stuiver uit je zak te kloppen. 10 euro voor 250ml. :eek:

Dot 4 = Dot 4.
Malossi is Malossi ... net wat stukken beter ,,, er zijn zelfs Malossi Bougie`s , en Malossi Carburateurs... ( ech waar ).
 
Carburateurs, tja. Dat zie ik nog wel. Dat zal tenminste geen Chinese rommel zijn. Al zullen die ook gewoon ingekocht zijn bij Dellorto oid.

Olie, bougies, etc. Spullen van een goed merk kopen, al die spullen voldoen aan bepaalde eisen, kwaliteit is gewoon allemaal vergelijkbaar.
 
Tja, @C-Row misschien eens informeren bij de Canadese Luchtmacht of die remparachutes misschien ook niet door Malle Ossi geleverd worden want schijnbaar verkopen die Italjaantjes wonderproducten ;)
 
Een Malossi Carburateur , zit in een Fancy Malossi verpakking , echter op de Carburateur zelf staat gewoon Dellorto.
Het zelfde met een Malossi Bougie ,,, daar staat Denso op ..
Dure Malossi lagers ... staat gewoon SKF op .
In mijn Dure Malossi Pet ... staat : Made in China .
Zo zie je maar hoe ze je neppen :tearsofjoy:
 
Een Malossi Carburateur , zit in een Fancy Malossi verpakking , echter op de Carburateur zelf staat gewoon Dellorto.
Het zelfde met een Malossi Bougie ,,, daar staat Denso op ..
Dure Malossi lagers ... staat gewoon SKF op .
In mijn Dure Malossi Pet ... staat : Made in China .
Zo zie je maar hoe ze je neppen :tearsofjoy:
Ik heb een remsegment van Malossi gekocht, trommel achter, dat was gewoon een geel geverfde goedkopere uitvoering volgens mij
 
Ik heb een remsegment van Malossi gekocht, trommel achter, dat was gewoon een geel geverfde goedkopere uitvoering volgens mij
Als er gleuven in de Segmenten zitten niet ,
In 1 van mijn Runners zitten Goud gekleurde blokken / Race blokken , Met Sinterbrons , en die zijn Perfeckt, (vreten alleen je schijven op) dat interesseert mijn niet . Wil graag een anker uit gooien indien nodig zeg maar .
 
Een Malossi Carburateur , zit in een Fancy Malossi verpakking , echter op de Carburateur zelf staat gewoon Dellorto.
Het zelfde met een Malossi Bougie ,,, daar staat Denso op ..
Dure Malossi lagers ... staat gewoon SKF op .
In mijn Dure Malossi Pet ... staat : Made in China .
Zo zie je maar hoe ze je neppen :tearsofjoy:
Een wijs man zei ooit: "Waarom goedkoop zijn? Waarom niet gewoon vragen wat mensen WILLEN betalen"?....
 
Een Malossi Carburateur , zit in een Fancy Malossi verpakking , echter op de Carburateur zelf staat gewoon Dellorto.
Het zelfde met een Malossi Bougie ,,, daar staat Denso op ..
Dure Malossi lagers ... staat gewoon SKF op .
In mijn Dure Malossi Pet ... staat : Made in China .
Zo zie je maar hoe ze je neppen :tearsofjoy:
Helaas amigo, die Malossi carb zijn wel zeker wel meer dan alleen een fancy verpakking. Alleen is dit niet te zien aan de buitenkant.
 
Back
Top