World Of Warcraft

Ben nu lvl 59 warrior
En weer helemaal hooked nu ik de outlands in mag :p
Ik wacht nog tot ik lvl 70 ben en misschien dat ik tegen de tijd dat ik niet meer door kan levelen de expansion wel ga aanschaffen. Niet gelijk iig.
 
Haha ik vond dat Warrior gedoe maar niks. Ging me te langzaam. heb de 52 aangetikt maar vond het echt niks. Hunter daarintegen = :W.
 
Nah dat heb ik geprobeerd, maar na die gratis maand niet verlengd :)

Overigens tussentijds niet gestopt met WoW, alleen wat minder actief :p
 
Nah dat heb ik geprobeerd, maar na die gratis maand niet verlengd :)

Overigens tussentijds niet gestopt met WoW, alleen wat minder actief :p

Haha en je was toen zo negatief over WoW toen de uitkwam. :7

Ik ben ook wat minder actief. Nooit zin in dat gelevel. :p
 
Ik weet niet waar jij iets negatiefs gelezen hebt hoor maar goed, voor jullie voorlopig geen WotLK dan aangezien je nog geen level 70 bent..?
 
Level 72 :+.

Utgarde Keep, The Nexus en Azjul-Nerub gedaan van de nieuwe instances, allemaal vrij tof om te doen, de loot had alleen wel wat beter gekund :)
 
Ik ben een lvl 70 Tauren Warrior, alles gecleared tot Mount Hyjal als Fury Warrior :love:. Over een paar maanden ga ik pas Wrath of the Lich King kopen want dan is het tenminste wat rustiger8P. Dan gewoon snel lvlen en verder als PvP warrior en niet meer als PvE, neemt veels te veel tijd in beslag. Speel nu trouwens al een maandje of 2 geen WoW meer-:-
 
Ik ben een lvl 70 Tauren Warrior, alles gecleared tot Mount Hyjal als Fury Warrior :love:. Over een paar maanden ga ik pas Wrath of the Lich King kopen want dan is het tenminste wat rustiger8P. Dan gewoon snel lvlen en verder als PvP warrior en niet meer als PvE, neemt veels te veel tijd in beslag. Speel nu trouwens al een maandje of 2 geen WoW meer-:-

Veels te veel tijd in beslag ? Gewoon questen en killen onder weg. Ben je in een week level 80. Kijk naar een vriend van me. Die heb gister level 80 gehaald. Nu zijn warrior nog. :D

Heb even snel binnen een week snel me low-level hunter ( had nog geen pet ) gekicked naar level 40. Nu op dit moment helaas een maintenance... Dus moesten we stoppen. :p
 
Elke dag een level is goed te doen, tussen 70-80 that is. Zit zelf op 76 atm, kan eindelijk mijn eigen Froststeel boxes openen :p
 
Veels te veel tijd in beslag ? Gewoon questen en killen onder weg. Ben je in een week level 80. Kijk naar een vriend van me. Die heb gister level 80 gehaald. Nu zijn warrior nog. :D

Heb even snel binnen een week snel me low-level hunter ( had nog geen pet ) gekicked naar level 40. Nu op dit moment helaas een maintenance... Dus moesten we stoppen. :p

Ik bedoel ook het PvE gedeelte zelf, ik weet niet of iemand hier meer raid content heeft meegemaakt dan alleen kara? Maar dit neemt best wat tijd in beslag als het de eerste keer is voor je guild. Zelf ben ik niet zo van het snel lvlen, meestal gewoon chillen in Org, beetje duelen afentoe BG'tje, wat instances etc etc. Daarom duurde het denk ik ook 20 days played totdat ik lvl 70 was =D

Edit: kut me broer staat nog ingelogd xD. Ik ben dus Robzorz, me broer haat WoW :?
 
Last edited:
Ik bedoel ook het PvE gedeelte zelf, ik weet niet of iemand hier meer raid content heeft meegemaakt dan alleen kara? Maar dit neemt best wat tijd in beslag als het de eerste keer is voor je guild. Zelf ben ik niet zo van het snel lvlen, meestal gewoon chillen in Org, beetje duelen afentoe BG'tje, wat instances etc etc. Daarom duurde het denk ik ook 20 days played totdat ik lvl 70 was =D

Edit: kut me broer staat nog ingelogd xD. Ik ben dus Robzorz, me broer haat WoW :?

True, er gaat heel veel tijd in zitten. Ik kan het zelf ook niet meer omdat ik in ploegenverband werk. Met mijn mage op level 60 alles zowat geraid behalve Naxx.

Op level 70 met mijn rogue Kara, Gruul, Maggy en wat SSC/TK, maar toen begon ik weer met fulltime werken :D.

Hoe het nu gaat lopen ga ik nog niets over zeggen, zit nu in een casual guildje met wat collega's en vrienden. De 10 halen we altijd wel dus wellicht dat we Naxx 10-man wel gaan doen :)
 
True, er gaat heel veel tijd in zitten. Ik kan het zelf ook niet meer omdat ik in ploegenverband werk. Met mijn mage op level 60 alles zowat geraid behalve Naxx.

Op level 70 met mijn rogue Kara, Gruul, Maggy en wat SSC/TK, maar toen begon ik weer met fulltime werken :D.

Hoe het nu gaat lopen ga ik nog niets over zeggen, zit nu in een casual guildje met wat collega's en vrienden. De 10 halen we altijd wel dus wellicht dat we Naxx 10-man wel gaan doen :)

Lvl 60 raid content leek me echt heel vet, jammer dit ik dat allemaal niet heb meegemaakt. Ik heb wel gewoon MC en Onyxia op 70 gedaan en toen was het nog steeds erg vetjes. Als ik 80 ben ga ik gewoon voor PvP epix en gewoon lekker me dailies doen. Vriend van me heeft op z`n Dreanei dk die Tuskbreaker mount, tering wat vet:
wowscrnshot111308084956ga4.jpg


20k gold, hij kan ook andere passagiers meenemen :D

Edit: en toen was me broer nog steeds ingelogd :p
 
Back
Top