wie was er bij marche en famenne?

Status
Not open for further replies.

ThundeRRacing

van Donderen Timmy
ik was daar want ik reed meej:D[/img]http://scooterforum.phpwebhosting.com/uploader/images/1019810833-ik op de street:D.jpg[/img]
het was vet glad weet je eerst regende het!en daarna werd het droog maar de baan was ni droog:(
ik moets ff wenne aan de banden die ware net nieuw!toen ehet droog was d8 ik nu ga ik maar eens wat platter door de bocht kan dus ni met die bridgetone ml 50 daar kun je maar half plat meej:( en die gene die voor me reed (otto racing) die liet me telkens ni voorbij man ik deed op alle manieren reed ik langs buiten ervoor bij wat doet hij hij rijd me gewoon de berm in man:( die voor me waren 3 mensen was ik eigelijk sneller maar kon er maar ni voorbij alleen de nummer 1 die kan ik ni houden ik kan hem wel indoor bij houden!wie is er geweest en wat vond je ervan?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Hebo_NRG
ik vond het stom, en jij rijdt net zo beroerd als je typt :|
waarom vond je het stom en waarom rijd ik beroerd?leg uit!
en waar stond je?hoe zag je eruit?reed je meej?
 
Ja, ik was er .... circuit was spekglad, maar best leuk... wel erg kort... organisatie was goed :)
 
Originally posted by Razma
Ja, ik was er .... circuit was spekglad, maar best leuk... wel erg kort... organisatie was goed :)
jah he zeker glad en kort jah maarjah als het droog was het een vette baan
 
kan je jij gvd een keer uitleggen, waarom jij zo GIGANTISCH onleesbaar typt? heb je wat aan je ogne/hersenen/handicap ofzoiets?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top