Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
Ik ben nu zo'n 2/3 maanden in staat op een wiel te rijden. En heb 3 keer een uur of 3 achter elkaar intensief geoefend en voor de rest gewoon terwijl ik me verplaats.

Kan nu al mooi tegen het balanspunt aan rijden en kan hem ook rechtuit houden. Dus beetje van links naar recht om hem in de lijn te houden.
Een hele rustige bocht naar rechts lukt ook al een beetje.

Hier een filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3261801787869389592
 
voor de betweters onder ons had lauwie speciaal een truukje gedaan, wat niet kon..maar...toch deed hij hem.. en we hebben een foto

dus oefenen boy!

mini-DSC_0038.JPG



props voor lauwie, sjoerd voor de shoot :p
 
Heb beide foto's nu es bekeken maar ik dacht dus aan deze:

403irtg.jpg


Maar zie nu dus dat uitstekende voetje van die gozer en lauw. Bij de switch van andreas steekt ie ook wat uit amar niet zo. Dan ben ik nu dus overtuigt dat dat wel gewoon een jump was :p. En oefenen gata niet meer ik heb een wheeliebar dus dat word switchen oefenen nadat ik de cirkels onder controle heb. Gata de goeie kant nu namelijk op.
 
nais nais :)

idd jammer van je cam, ff gaan uitvogelen hoe dat nou zit met sluitertijd + diafragma..

edit: ging btw bij iedereen wel goed vandaag, stephan viel dan wel, maar deed het daarna weer dubbel zo goed..
 
Guido viel ook:p...jammer dat we die actie niet gefilmd hebben..

maar ik spring niet achter me scooter aan joh! dat kan helemaal niet:)
ik doe een switch! jeweet

komt er nog iemand anders met hippe foto's?

x

Laurens
 
toffe fotos hoor jongens!!! goed bezig :D jammer dat ik er niet bij kon zijn... volgende keer dan maar :W

maar ik hoorde van stephanie dat stephan idd was gevallen?? wat was dr gebeurd? is het erg?? :p want die indruk kreeg ik wel een beetje ;)
 
wel bale van die flits telkens, mja komt god :p

Inne we gaan binnenkort ff bezig voor die go fast contest..
want wij willen natuurlijk wel met ze allen winnen:p
 
vet hoor!!

jammer dat je Guido niet ze helm op heeft...

maja ken het wel...
maar toch niet echt stimulerend voor de beginners...

team pics zijn ook vet!!

props!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top