Welke lak voor gepolijst onderdelen?

GuidoGouda

Aerox member
Ey ik heb mijn velgen gepolijst, maar ik wou er graag blanke lak overheen spuiten tegen bescherming. Maar ik las dat bij sommige lak het een beetje vergeelt of erg dof wordt.

Welke lak is het beste?

..Guido
 
Advertisement - register to remove this

Bedoel je met die ninja blanke lak die hitte bestendigen? of de gewone?
maar als je elke keer je slot om je velg heen doet krijg je er toch allemaal krasjes in dan wordt het toch lelijk of niet?
 
doe je slot om een paal :) (en je heb bij aerox zo'n haak boven je uitlaat...)

edit: volgens mij kan je zelfs blank coaten... zou je ff moeten navragen.
 
Last edited:
Ik kreeg vandaag een folder van de Fixet binnen waar Turtle wax polish shine in stond, maybe is dat goed spul dr voor dus :)
 
aerox-evo70 said:
doe je slot om een paal :) (en je heb bij aerox zo'n haak boven je uitlaat...)

edit: volgens mij kan je zelfs blank coaten... zou je ff moeten navragen.

maar mark niet iedereen laat die haak zitten, die willen ze dr nog wel eens afslijpen voor minder gewicht :p.....


mjah ik zou et gewoon goed onderhouden met belgom, commandant of autosol.... ofzoiets, maar niet met blanke lak gaan kloten, k moet toch van de week nog naar de coater om mn frame te halen, k zal eens vragen of ze blank kunne coaten.....
 
Stealth-EVO50 said:
Ik kreeg vandaag een folder van de Fixet binnen waar Turtle wax polish shine in stond, maybe is dat goed spul dr voor dus :)

turtle wax is ook wel goed spul laat het glimmen
 
Niet spuiten inderdaad... Je moet het gewoon goed onderhouden.. Daarom vind ik het polijsten van onderdelen op een straatscooter ook zo nutteloos... (weet niet of het je straatscooter is maar in z'n algemeen dan ;) ) Maar lak word inderdaad geel / dof...
 
Back
Top