wel of geen binnenrotor?

Ice project

Well-Known Member
hallo

k ga morgen naar een scooter kijken maaar mn vraag is hoe herken je of er een hpi (binnenrotor op zit) hij zegt dat er 1 opzit maar weet t niet zeker omdat hij m zo van een vriend heeft overgekocht.

zijn er bepaalde dingen waar je aan kan zien dat t een binnenrotor heeft?

t gaat om een aerox lc uit 2004
70cc hebo manston
malossi uitlaat 2006
hpi???????
 
Advertisement - register to remove this

typ in bij google: hpi binnenrotor
en vergelijk wat er op zit??
bij een binnenrotor heb je altijd een rondje wat vast zit op je blok, en in het midden daarvan zit een dikke ronde magneet, die zit aan je krukas, en die draait dus keihard rond

als je niet eens weet hoe een binnenrotor eruit ziet, zou ik absoluut afraden die scooter te kopen, zoek eerder een scoot met stnd setup
 
klopt ;)
en waarschijnlijk heeft die scooter dan ook geen verlichting (hoewel je op een hpi ook eventueel een lichtspoel kunt zetten)
 
klopt ;)
en waarschijnlijk heeft die scooter dan ook geen verlichting (hoewel je op een hpi ook eventueel een lichtspoel kunt zetten)

btw (anne) ik weet wel hoe zo een binnenrotor eruit ziet, maar niet iedereen laat iemand die zn scooter wil kopen de waterpompdeksel erafschroeven..;)
maar in ider geval bedankt voor de reacties:D
 
je kunt ook even het plastic kapje wat aan de voorkant van het pompdeksel zit even los schroeven , en erin kijken.

bobine zit btw onder de treeplank , rechts achteraan.
 
als je vraagt of hij er een binnenrotor op heeft zitten en hij zegt ja, en je vervolgens niet de waterpomp eraf mag draaien om hier zeker van te zijn klopt er volgens mij al iets niet :)
 
Back
Top