wat is de snelste pijp icm standaard scoot

Advertisement - register to remove this

wat de snelste pijp is @ runner moet je zelf gaan testen ,daar zit per scooter echt verschil in , er zijn zoveel pijpen die het goed doen @ std cilinder , het is niet te zeggen wat het snelste is dus..

maar wat goeie uitlaten zijn kun je wel zeggen ,bijv. Yasuni R , Stage6 Pro ,For Race , Bidalot S2 , leovinci HM/Z etc.
 
i.p.v. zich druk te maken over wat de 'beste' uitlaat is kunnen mensen beter eens gaan leren afstellen.
Ik denk dat ik met een TG Next menig Yasuni R turbosjezer eruit kachel bij het stoplicht omdat ze niet de moeite nemen de boel echt goed te krijgen.
 
Wil je goed rijden en niet te veel opvallen neem je een sito plus ! Me scoot loop voledig afgesteld 100 ! Alles is standaard behalve me overange die is compleet van malossi , en ik heb Darkdream clinider maar met sito plus kan je 50 en ook 110 !! en politie zit niet op je uitlaat te giere , en met begrenzer hoor je heb minder dan met trugloopje !
 
maxrunner said:
Wil je goed rijden en niet te veel opvallen neem je een sito plus ! Me scoot loop voledig afgesteld 100 ! Alles is standaard behalve me overange die is compleet van malossi , en ik heb Darkdream clinider maar met sito plus kan je 50 en ook 110 !! en politie zit niet op je uitlaat te giere , en met begrenzer hoor je heb minder dan met trugloopje !

jij rijd dus niet echt 110 he, dat je t ff weet.



maar wat melf zegt sluit ik me bij aan. met de toevoeging dat als je niet van plan ben een andere cilinder te halen je misschien beter een yasuni z kan nemen ipv van een R. stuk goedkoper en op std cilinder niet zo veel verschil qua prestaties.
 
pruttelbakje said:
jij rijd dus niet echt 110 he, dat je t ff weet.



maar wat melf zegt sluit ik me bij aan. met de toevoeging dat als je niet van plan ben een andere cilinder te halen je misschien beter een yasuni z kan nemen ipv van een R. stuk goedkoper en op std cilinder niet zo veel verschil qua prestaties.

je KAN er 110 mee ik rij 95/100 naast moter !
 
maxrunner said:
je KAN er 110 mee ik rij 95/100 naast moter !


dream on :rolleyes:

zeker lange vertanding erin ? :X

110 op een runner teller is niet zo moeilijk ,aangezien std onbegrensd oude type runner al 100/105 liepen op de teller , maar dit is een keer 75/80 maximaal...
 
nee oke maar ik wil gewoon ff betere uitlaat omdat hij niet helemaal lekker liep en ik heb er maximaal 90 uit kunnen persen en dat was met gianelli reverse volges mij of de next maar nu heeft hij een kleine dip in het begin en ik vroeg me af of dit ook in de poelies enz kon zitten maar ben blij met deze info en de afstelling is altijd al goed geweest alleen de laatste tijd die dip...
 
die "dip" komt door de afstelling en/of slijtage aan het variosysteem...

dus lospakken en afstellen , een Runner kan met het std variosysteem perfect lopen met andere pijp
 
Gianelli Reverse loopt supergoed op een standaard runner,

Het is dus een kwestie van afstellen :)

Want een dip heb je niet goed afgestelt.. en met een Reverse kan je goede prestaties krijgen met je standaard 50,

Doet zeker niet onder een Yasuni R, Bida s2 enzo op een standaard cilinder :)
 
Back
Top