Wat betekent je Avatar/Wat staat erop

mendophir

Banned
Hellow peeps,

Ik erger me er soms dood aan als ik niet kan zien wat er op iemand's avatar staat :) Graag zou ik van iedereen willen weten wat het is...

Ik kan me bijvoorbeeld zagon voor de geest halen, ik zit al uren te kijken naar dat ding maar ken me er geen beeld bij vormen, ik vind het meer iets van een carburateur ofzo...

anyway, make me happy

Mijn avatar lijkt me duidelijk
 
Advertisement - register to remove this

eh..ik was naar mysteryland gweest :p

maar op andere sites, meestal van een idool, een film, zelfgemaakt of gewoo een gevonden plaatje
 
Euhm tja het is een veels te klein plaatje van een Boeing die een redelijke bocht maak... raggen met die bak dus..:rolleyes:

Hiervoor had ik een closeup van een turbinemotor, voorkant van een 747 turbine geloof ik..

Mja heeft een beetje te maken met me studierichting.. en vind het wel vette plaatjes :D
 
Originally posted by Mark@Typhoon
3 B R = 3 Bruine Rakkers.. Weinig mensen weten t maar eigenlijk zijn Ik, Joost en Boyd Bruin :)

evert is er later bij gekomen en die is niet bruin maar wel bol dus dat is een bolle rukker :p
 
Ik ben nog al een computer noob dus het resizen van me plaatje is mislukt. Ik had geen zin meer omdat nog te fixen toen ik em eindelijk op goed formaat had. Maar het is dus een zip van team ferraro
 
Mja, die van mij verschilde eerst nogal eens (Air Jordan logo, Turtle dingen etc.), maar nu dus Beavis in de vorm van Cornholio :D Mijn held :W
 
Back
Top