Warrock Free online shooter

Status
Not open for further replies.
spel is nou bij mij al een paar dagen niet te spelen.
volgens de site van warrock zelf kan ik alleen maar in een aantal landen spelen maar ik kan geen een soort gameroom inkomen
ik kom niet verder dan dit:

2vblrht.jpg


als ik op join klik gebeurt er niets
na 10× klikken oid krijg ik te zien dat ik al in een gameroom ben met me ip nummer.

ook linksonderin klopt niet meer want ik zat al lang niet meer @ level 1 & 0%
 
Last edited:
dit prob heb ik dus ookal
heb me ookal opnieuw moeten aanmelden aangezien me email adres niet meer bekend was bij de site:S
was net bij level 10:(
 
Je moet gewoon ff rustig w8en bij dat scherm, nadat je op join hebt geklikt. Na 5 mins deed ie het gewoon bij mij...

Over dat emailadres, daarbij moet je gewoon op de site www.warrock.net je locatie valideren. Als je je inlogt, komt dat vanzelf in beeld.
 
Ik moest me ook opnieuw registeren via de site en toen had ik ook weer level 0, maar vandaag moest ik weer naar de site toe ivm server gebeuren. Nu heb ik gewoon weer mijn oude level terug .. dus ff rustig het komt allemaal goed :p Ik speel btw bijna altijd grote maps met heli`s/tanks etc.
 
Gewoon valideren op warroc.net en je krijgt 2 of 3 landen te zien met servers.
Zowiezo Engeland en Duitsland en ik dacht soms ook Spanje.
 
kill genoeg mensen hoor:p
maar maak al die games tegenwoordig niet meer helemaal af
je hebt tog al een paar van me screens gezien van 1000+ punten8P
 
iemand die hier nog speelt.
sinds vandaag weer online, retail pack is verkrijgbaar vanuit engeland voor 16.99 pond. dat is omgerekend in euro: 25.51

is ook nog gratis te downloaden maar ik kan m niet van download.com aftrekken. iemand anders die dat voor me kan doen en ff kan uploaden of mailen? (heb een mailbox van weet ik veel hoeveel gig. dus dat is geen probleem)
 
net nog even gespeeld. hij is nu namelijk weer te downloaden voor bepaalde tijd.
maar ze mogen eeerst heeeeeeeel erg veel aanpassen willen ze het echt een succesvol maken.

geluiden zijn zwaarslecht
reactie tijd lijkt opeens veel langer te worden na het klikken.
levels zijn echt kut. harbor ida is weg dat was echt me favoriet.:(
 
Dit is maar een home in elkaar gebeunt multi-player spelletje, ok, het is van een redelijk niveau uiteraard want dit maak je niet zo maar even.

Maar het is absoluut niet te vergelijken met bijvoorbeeld de Battlefield reeks.

Heb warrock ook een tijd gespeelt maar het begint gewoon te vervelen + dat het lagde aan alle kanten en er elke keer wel wat mis was.
 
Spelen people dit nog ;p?

Ik heb net ff een keer membership gehaald voor de lol, ben nu lvl 6 en de levels schieten omhoog ;p!

Als iemand nog eens effe weer een potje wil spelen, zegt u het maar.
 
Heb ff gespeeld voor 10 min maar het zoog echt, ik vond in ieder geval dat de afwerking echt bagger was, zelf voor een gratis spel.
Trackmania is ook gratis en wel perfect afgewerkt :)

Doe mij maar gewoon Battlefield 2 zelfde idee maar dan perfect uitgewerkt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top