Waarschuwing

asfaltmaffia

Veni, vidi, vagina..
Kreeg net deze mail binnen denk plaats hem ook hier

In navolging op BMWE90Forum.nl:

De laatste tijd wordt er door dieven via de verschillende forums auto's in
de gaten gehouden.
Ons advies is om je woonplaats niet kenbaar te maken op de forums.
Helaas is er op een van onze collega forums iemand slachtoffer hiervan
geworden.
Vandaar ook deze oproep.
Deze persoon is ook slachtoffer geworden van een gewapende overval en er
zijn 2 auto's ontvreemd. De zaak loopt momenteel bij de politie.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
 
Advertisement - register to remove this

Erg dat dit gebeurd... Maar de nieuwswaarde hiervan ontgaat me een beetje? Ik ben niet iemand die z'n kentekenplaat wegshopt, maar om nou met m'n naam en adres te strooien? Lijkt me logisch dat je dat niet doet...
 
als ze me auto jatten, hoop ik niet dat ik ooit nog iets van terug vind voor hun :p maar ze kome maar als ze willen, raak nooit zo onder de indruk van zoiets.
 
Stond 1 op een forum die kwam bij zijn auto s,ochtends elk gedeelte bekrast van de auto
audio enn zo eruit gejat en zelfs de skirts afgebroken
echt triest
Bij mij hebben ze me velg van de scooter zelfs proberen te jatten
Ze hadden de 3 bouten al los en waarschijnlijk gestoord door 1
dus opgehouden
 
Als je niet in een tokkie buurt woont is er niets aan de hand :p

Vergeet wel eens mn auto op slot te zetten in Rotterdam, maar lijkt wel of ze hem niet willen stelen :+
 
Alsof alleen op forums leuke auto's zijn?
Ik bedoel, als dief zijnde kijk je gewoon om je heen (op straat) welke auto je leuk vind zou ik zeggen..

Maarja, we kunnen in ieder geval zeggen vanaf nu dat we voor 2 tellen :W
 
Ze kijken vaak op forums om te zien wat erin zit en aangedaan is.
Staat de woonoplaats er bij gaan ze vaak even zoeken even kijken(detail van de straat is vaak voldoende)
Vervolgens jatten ze de auto compleet leeg of nemen ze hem mee en strippen ze de auto.
Stonden op 1 forum al dverse die de auto leegeroofd aantroffen
En 1 die zijn auto gestript en uitgebrand terugkreeg .
Vind gewoon dat je van iemands spullen moet afblijven.
Bij mij ook proberen je velg van een scooter te jatten .
Had het op tijd door maar voorhet zelfde klapt ie op top los en dan?
Heb wel een vermoeden ,maar kan niks hard maken.
Er rijd zo ie zo altijd een speedfight hier door de wijk en straat met een paar aparte gasten.
Deze zien de scoot ook dikwijls rijden en de steeg in gaan of voor huis staan.
 
Beetje lastig om hiervan de richting in het verband te ontdekken. Is het niet zo dat iedereen die een dikke auto heeft tegenwoordig alles op internet zet? Dus als er een keer wordt ingebroken dan is de kans tegenwoordig groter dat dit ook op fora komt te staan.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je weet dat iemand op een forum je auto eerst heeft gecheckt.. Alsof er niet gewoon 'normaal' ingebroken kan worden/diefstal plaats kan vinden 8P
 
Iedereen roept hier wel, maar bij enkele forummembers kan ik zonder al teveel moeite vanavond op de stoep staan als ik wil. :winner:

Behalve Limburg, dat wordt morgen wegens het ontbreken van een wegennet.
 
:D

Toch knap hoe ze die link leggen.
"Ik zit op een forum, vandaar dat me auto gestolen/gestript is"

Of laten ze een briefje achter met "HAHA, had je je auto maar niet op 't forum moeten posten!!"

Mijn idee is: Liefhebbers tref je vaak op fora aan, deze hebben dan vaak ook de net wat mooiere wagens. Deze zijn daardoor ook meer geliefd voor dieven.

?
 
:D

Toch knap hoe ze die link leggen.
"Ik zit op een forum, vandaar dat me auto gestolen/gestript is"

Of laten ze een briefje achter met "HAHA, had je je auto maar niet op 't forum moeten posten!!"

Mijn idee is: Liefhebbers tref je vaak op fora aan, deze hebben dan vaak ook de net wat mooiere wagens. Deze zijn daardoor ook meer geliefd voor dieven.

?

Precies mijn punt.. Die link die er gelegd wordt raakt echt kant noch wal :p

(PS: Staat een typfout in je sig. Hint: het woord met de E)
Edit: nvm, ik ben scheel. Staat er goed :D :')
 
Als je niet in een tokkie buurt woont is er niets aan de hand :p

Vergeet wel eens mn auto op slot te zetten in Rotterdam, maar lijkt wel of ze hem niet willen stelen :+

Al zou je geld bijleggen!





Nee maare :p donder toch op man met dat hele gedoe ''m'n auto is gejat dankzij het forum'' Ik geloof d'r niet in.
Mijn kentekenplaat paint ik weg, omdat adhv die plaat wel gegevens op te halen zijn... meer niet. Boeiend.
 
Ik vraag me sowieso al af hoe je zomaar even het adres op kan zoeken van iemand aan de hand van het kenteken:?
Dat staat toch ook niet op RDW?;)
 
Nee niet zomaar, maar er bestaan wel systemen voor... de politie heeft die bijvoorbeeld ook volgens mij. Het staat iig ergens geregistreerd.
 
Back
Top