Voorrem blijft hangen.

GW1

Well-Known Member
Voorwiel blijft na inknijpen rem eerste paar honderd mtr. nog stroef lopen. Maar hij remt dus wel goed. Ik zie uw reactie teverge...... uh tegemoet.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

.Remklauw eens goed schoonmaken , Plunjer kan blijven hangen , of je remblokken .

Schoonmaken , en het metalen gedeelte van je blokken invetten met kopervet.
 
'Ke bedankt, misschien komt het er nog eens van.

Ps laatst remolie bijgevuld al zat bijna vol, idee achterrem weer stuk beter, viel gister op, even ontschoten. Maar voor moet ook goed eigenlijk.
 
Last edited:
Denk dat de remzuiger wellicht wat `vast` zit.. Hij kan dan wel naar voren maar niet zo makkelijk terug.. Meestal komt dit als je de remvloeistof nooit ververst zodat het vast gaat koeken..


Kwestie van remvloeistof af tappen...

Remleiding losmaken van klauw.

Dan remklauw ontdoen van zand / modder / vuil.. ook los zittende verf verwijderen..

Rem zuigers verwijderen.. Klauw goed uitspoelen. (eventueel met benzine)

Droog maken..

Nieuwe revisie remzuigers in de klauw plaatsen.

Nieuwe remvloeistof Dot 4 erin. En ontluchten.
 
UITKIJKEN MET DIE SHIT!!!!!!!!!
mijn voorrem klemde ook een beetje totdat ik op de terugweg van school ineens een remblok kwijt raakte omdat het allemaal niet meer goed terug schoof..
remschijf een hele groef in, remzuiger naar de tering, noem maar op
heeft met 80 euro's gekost om dat te fixen + en behoorlijke schok want als je voorwiel ineens blokkeert mag je bidden dat je niet al te hard op je bek gaat. gelukkig reed ik net achter een groepje fietsers aan dus ik reed niet hard
 
Back
Top