VOLGoRDE vAN aFSTELLEN rUNNER?

PlaYa4YUE

H.T.G Member #14
hALLO,

ik heb een gilera runner sp maar voordat ik alles ga monteren leek het me wel handig om te weten Hoe en wat etc.

de volgende spullen wil ik gaan monteren:

MHR team 70 cc Is-tuned
MHR multivar 2001
MHR Torque Driver
MHR Kevlar Belt
MHR power filter
MHR recht spruitstuk
Malossi Primaire vertanding HTQ z 14/39
Malossi secundaire vertanding HTQ z 13/48

HEBO R-2 uitlaat
HEBO race kopling

DO 25mm carb ( is er een langere gas kabel nodig?)

en selectra,gilardoni,hpi binnenrotor onsteking
Wie kan mij vertellen welke het best is in prijs verhouding, pasvorm, afstellen? (moet ik nog kopen)

reeds gemonteerd RHQ Krukas met malossi lagers

Wie kan mij vertellen hoe ik moet beginnen met monteren en afstellen? ( de volgorde)

-moet ik eerst alles monteren en afstellen daarna pas de rotor monteren? of kan die er ook gelijk op?

en is er iemand die met een soort gelijke setup als hier boven genoemd rijdt?

zo ja wat kan ik dan ongeveer verw88?

OHwja GraaG reacties Van ervaren scooterGasten NIet van die ventjes zo als ik die Net begonnen zijn:p en al helemaal nie van personen die NA_praten!!

I am OUtz
*Peace*
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by 46:TheDoctor
Vind iemand die er verstand van heeft. Het is best wel gevaarlijk voor je MHR setje om hem als n00b in elkaar te gaan zetten.

nou daar wordt ik nog nie veel wijzer van:S ik wilde alleen weten hoe je hem het best af kan stellen misschien dat er een vaste volgorde daarvoor is?
 
Originally posted by Thomas
Ik zou eerst alles monteren zonder de binnenrotor ontsteking.

Dan de carb goed afstellen (met een lekker grote sproeier beginnen) en daarna de binnenrotor erop bouwen.


KIJK hier heb ik tenminste wat aan

Thanx w8 nog ff op meer reactie:D
 
btw
leer normaal typen, breezertaal is hier niet gewenst en kan ban opleveren.

En gezien je ervaring, laat je blok inelkaar zetten, kennelijk heb je de centen maar niet het verstand voor z'n setup. Dus dan kan je netzogoed nog wat euro's erbij uitgeven zodat alles meteen gemonteerd word.
En anders, Use the f*cking search...
 
Originally posted by DoiF
maar hij heeft wel gelijk..

NOU ik kan nu ff niet verzinnen wat er mis zou kunnen gaan als ik alles zelf monteer aangezien het nie de eerste keer is dat ik een runner aangeraakt heb. maar dat kunnnen jullie ook nie weten want jullie kennen mij nie maar ff voor de duidelijkheid ik weet hoe je cilinders, uitlaten, carbs, etc monteer. MAAR de rotor heb ik nog nooit gemonteerd dus daar kan je wel wat commentaar over leveren als je dat wilt En voor die rotor ken ik vast wel iemand die dat zou kunnen doen eventueel

maarja voor alles komt een eerste keer tog?

ik vraag alleen wat advies over de "beste" manier dus met welk volgorde maar aangezien niemand dat weet hou ik het wel op mijn eigen volgorde
 
Volgorde maakt niet zoveel uit, ik zou beginnen met cilinder, dan carb en dan onsteking en dan uitlaat, overbrenging erna.

Als je zoek op HPI kan je handleiding vinden over HPI montage. HPI pasvorm = goed, net als malossi.
 
Back
Top