Vivacity Snor Project

Vivacityproject2014

Well-Known Member
Gisteren me project binnen gehaald zoals je kan zien op de foto's aardig wat te doen.

Wat ik wil doen:

-Kappen opknappen
-Nieuwe originele uitlaat
-Nieuwe binnenkuip
-Nieuwe achterlicht
-Nieuwe koplamp
-Nieuwe zadelhoes
-Nieuwe zij standaard
-Motorisch op nieuw afstellen ( moet even kijken hoe hij reageert op een standaard uitlaat)

Heb vandaag de eerste onderdelen als besteld, namelijk een lexus achterlicht en viva city achterlicht

FOTO"S VOLGENS SNEL
 
Advertisement - register to remove this

qycuw4.jpg
 
Leuke projecties die viva's ben er zelf ook met 1 voor mezelf bezig... (En 2 voor moaten van me)
Lexus achterlicht heb ik laatst weggegooid. Waardeloze dingen.
Ik vond de oldschool originele verlichting mooier staan.
Geen transparante glazen oid.. Rijd iedereen mee.

Weet je al welke kleur hij wordt?
 
Ja ik kijk gewoon wat het is met dat achterlicht het was ook de prijs niet en de orginele hou ik gewoon nog.

Hij word eens wat anders dan anders. Namelijk Mat wit
De kappen heb ik nieuw besteld, deze waren rot en de vorige eigenaar had ze met 24 parkers vast gezet. dus dat werd hem niet haha

Heb je ook een foto van die van jou ?

gr
 
Weet je wat het is..? Zo'n ding is super betrouwbaar.. De ouwe zonder digitaal dashboard dan.
Net als de speedfight en tkr, speedake en buxys.

Betrouwbaarder dan die Chinese meuk..
 
Ik heb er zelf ook eentje, betreft dat betrouwbaarheid ding. Ik ken dat verhaal.. mijn eerste scooter was een viva-city, en nou rijd ik weer met een sport-line rond sinds enkele jaren.. Ben er nog steeds blij mee dat hij mij naar mijn werk brengt.. Ik heb tijden gekend dat ik niets meer dan problemen hebt gehad aan diverse scooters en brommers.
Een peugeot speedfight wrc 206 heb ook ook gehad.. Kwa model een prima ding, maar die kut voorvork verpeste de hele scooter.. Ook kom je er moeilijk bij op sommige plaatsen, dan moet je een hoop kappen verwijderen.. Bij een viva-city zijn dit allemaal plus punten.

* Makkelijk overal erbij, 1 kap weg en je hebt meteen een zee van ruimte
* Makkelijk en snel onderdelen te vervangen
* Voorvork showa is opzicht een prima ding, de latere goedkope kloon is een onding.
* Trommel rem is onderweg te verstellen (dus altijd de optimale rem afstelling onderweg)

Het enigste echte nadeel vind ik de zit postitie.. Ik heb ook een piaggio zip 2000 2t gehad en die zat een heel stuk beter..
 
Ik heb er zelf ook eentje, betreft dat betrouwbaarheid ding. Ik ken dat verhaal.. mijn eerste scooter was een viva-city, en nou rijd ik weer met een sport-line rond sinds enkele jaren.. Ben er nog steeds blij mee dat hij mij naar mijn werk brengt.. Ik heb tijden gekend dat ik niets meer dan problemen hebt gehad aan diverse scooters en brommers.
Een peugeot speedfight wrc 206 heb ook ook gehad.. Kwa model een prima ding, maar die kut voorvork verpeste de hele scooter.. Ook kom je er moeilijk bij op sommige plaatsen, dan moet je een hoop kappen verwijderen.. Bij een viva-city zijn dit allemaal plus punten.

* Makkelijk overal erbij, 1 kap weg en je hebt meteen een zee van ruimte
* Makkelijk en snel onderdelen te vervangen
* Voorvork showa is opzicht een prima ding, de latere goedkope kloon is een onding.
* Trommel rem is onderweg te verstellen (dus altijd de optimale rem afstelling onderweg)

Het enigste echte nadeel vind ik de zit postitie.. Ik heb ook een piaggio zip 2000 2t gehad en die zat een heel stuk beter..
Ik ben ooit begonnen op een Peugeot tkr...
Heb er een 1,5 geleden weer 1 gekocht.. Super scooters.
Dikke paoili voorvork. Echt een aanrader.
Betere zitpositie als de viva..
Zijn er alleen bijna niet in snor...
 
@Vivacityproject2014 Als je de foto's in een album upload via http://scooterforum.net/media/ dan kan je de foto's draaien zodat het er wat beter uitziet :) Tevens als ze daar staan kan je ze ook eenvoudig in je post stoppen via het camera icoontje wat zit in de balk boven het veld waar je een reactie tikt.

Voorbeeld (het is het zwarte icoontje, moet het nog de juiste kleur geven :):Screenshot 2014-05-18 13.58.42.png
 
Back
Top