Vespa opvoeren

Status
Not open for further replies.

Spank

On the Edge
hoi,

ik heb gehoord van mensen dat als je bij een vespa lx 50 (4-takt) de vario eruithaalt dat e dan gelijk 40 a 50 km/u harder loopt, klopt dit? daarnaast kan je een vespa makkelijk opvoeren zoals bij een zip of aerox?
 
Advertisement - register to remove this

1. zonder vario start die niet
2. niet zo makkelijk op te voeren als aerox en zip omdat dat 2 takt is
3. 40/50 kmph harder is wel erg overdreven en als je vario ring bedoeld die heeft een 4 takt volgens mij geen eens dus koop een 2 takt:) veel chiller/sneller/zuipt meer/mooier geluid en de rest
 
ik wilde geen vespa kopee maar me nicht heeft er 1, ze zei het tege mij dus ik d8t ik vraag het. en ja ik bdoelde vario ring ;)
k snap dat ie zonder vario niet start ;)
 
vespa lx 50, trek je conclusie ;)

een varioring zit er wel in, hierdoor ga je ongeveer 5 km/h zachter, dus als je die eruit gaat, ga je 5 km/h harder
 
Zo'n piaggio 4t heeft een varioring en een begrensde CDI.
Als je de kleine winst van de vario niet genoeg vindt, dan kan je de CDI ontgrenzen door een draadbrug door te zagen die onder het plastic/hars zit. Als je beide zaken hebt uitgevoerd gaat hij zo 70km/h

Daarnaast hebben we sinds vorige week een sport nokkenas die ook op 50cc goed loopt, trekt hij harder en krijg je nog eens een km of 5 meer top. Echte mannen hangen er dan ook nog een 80cc op.
 
ohkeee, nauw weetje het is niet mijn scoot dus ik zal dit laten zien en dan komt het vast wel goed;)
 
vespa lx 50, trek je conclusie ;)

een varioring zit er wel in, hierdoor ga je ongeveer 5 km/h zachter, dus als je die eruit gaat, ga je 5 km/h harder

op de snor uitvoering staat ook lx50
duid gewoon op het aantal cc's

Maar het kan ook alleen maar een brom zijn, omdat vespa nog geen 4 takt snorbrommers heeft.
 
de vespa lx 50 4t is een heeeeel langzame scooter. wilje harder gaan kan het wel . over de vaariobus is er een ringetje . haal die weg en werkelijk gaat hij naar de50 km\u. de cdi kast heeft een komponent erin die het toeren tal begranst . als je dit doortsijdtgaat hij ietmeer power en rpm halen . de hoofd sproeier in de carbo is een 65 . die moet je lever een beetje vergroten. niet groter dan 80.de laatste manier is de vertanding verzwaren. de primaire vertanding komt overeen met die van de gilera runner (2001 en hoger). de polini primaire vertandig geeft je tot 70km\u . hij is ongeveer 6 % zwaarder dan de std .ga wel wat lichter in de gewichtjes in de vario.een halve gram tot 1 gram .de athena vertanig is 15% zwaarder en geeft rond de 80 km\u. als je deze modifikatie doet moet je welgaan expirimenteren met je gewichtje enof trek en drukveren. succes
 
de vespa lx 50 4t is een heeeeel langzame scooter. wilje harder gaan kan het wel . over de vaariobus is er een ringetje . haal die weg en werkelijk gaat hij naar de50 km\u. de cdi kast heeft een komponent erin die het toeren tal begranst . als je dit doortsijdtgaat hij ietmeer power en rpm halen . de hoofd sproeier in de carbo is een 65 . die moet je lever een beetje vergroten. niet groter dan 80.de laatste manier is de vertanding verzwaren. de primaire vertanding komt overeen met die van de gilera runner (2001 en hoger). de polini primaire vertandig geeft je tot 70km\u . hij is ongeveer 6 % zwaarder dan de std .ga wel wat lichter in de gewichtjes in de vario.een halve gram tot 1 gram .de athena vertanig is 15% zwaarder en geeft rond de 80 km\u. als je deze modifikatie doet moet je welgaan expirimenteren met je gewichtje enof trek en drukveren. succes

1. DATUM!
2. INTERPUNCTIE
3. Er zit standaard sproeier 75 in

koekie!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top