Vespa lx met 11800 km´s?

sJoost

Well-Known Member
Mensen,

Ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet stellen, hopelijk is hij hier op zijn plek!?


Ik ben vandaag wezen kijken voor een Vespa LX 50 4t, bij een scooterhandelaar, welke deze scooters ook nieuw levert (weet niet meer of hij deze ook nieuw heeft geleverd)

Hij zag er zéér netjes uit (weet alleen ff niet meer uit welk jaar, maar zal niet heel oud zijn).

Hij heeft alleen 2 kleine punten waar ik mij zorgen over maak,

eerste is dat ie al ruim 11800 km heeft gereden
tweede is dat ie voor het contact en voor de buddy & de koffer achterop een verschillende sleutel (2 versch, wel van allebei 2)

Kan ik hier nog een aantal km mee vooruit? en Moet ik mij druk maken over de sleutels of hoort dit?

Verder was er niets vreemds aan (zeer zeker ook geen louche handelaar) en voelde alles goed aan en zag het er goed uit!

Hij moet €1700,-- kosten.

Denk je, is dit een goede prijs en een goede scooter?

Graag heb ik jullie deskundig advies!

Met vriendelijke Groet,

Joost
 
Advertisement - register to remove this

Prijs is nogal wat! Ga wat langs bij wat andere dealers in de buurt.. Onderhandel wat (wat vaak kan) en ga zeker niet meteen van je eerste intuietie uit..

Over die sleutels zal ik mezelf geen zorgen maken, behalve dat t alleen super irrietant is als je 2 verschillende hebt.. (misschien is er bij die scooter ooit geprobeert om m te stelen en dat ze het contact slot hebben vervangen omdat die kapot was oid..)

Als ik voor die keus stond had ik nog ff verder gekeken!
 
Weksel,

Bedankt, ik ben al bij aardig wat dealers in de buurt geweest, zowiezo 2e hands zijn er heel weinig te vinden en ook verkoopt men ze nieuw al moeilijk bij ons in de buurt, voor deze ben ik ook al een aardig eind uit huis!

Kan het zijn dat ze om niet 3 verschillende sleutels te krijgen de sleutel van de buddy gelijk te maken aan de koffer?

en denk je dat de km's acceptabel is, zodoende ik er nog wel ff mee vooruit kan?

de prijs is stevig, ik weet het, maar nieuw zijn ze ook al duur en 2e handse met "weinig" km's zijn slecht 2/3/400 euro goedkoper dan een nieuwe! dit scheelt toch wel goed 8/900 euro, zeker incl kenteken en koffer,

ik zit erg te twijfelen!
 
11.800 km is geen probleem voor een goed onderhoude vespa
gaat als hij goed onderhoude en niet misbruikt wordt nog een lange tijd mee
mvg Cé
 
Hoeveel km kan een 4t btw lopen? zonder kwaaltjes oid

Iemand die interesse in me zip heeft had hier ook belang bij maar kon hierop geen antwoord geven
 
Hoeveel km kan een 4t btw lopen? zonder kwaaltjes oid

Iemand die interesse in me zip heeft had hier ook belang bij maar kon hierop geen antwoord geven

lijkt me logisch dat je niet van te voren weet wanneer iets stuk gaat 8P


de 1 krijgt m bij 1000 km al stuk , de ander doet er 100.000 mee , maar aan onderhoudt ontkom je iig al niet. en onderhoudt is ook belangrijk voor de levensduur ,en ook voor de kosten , beter iets uitgeven aan onderhoud dan erop besparen en dan later alles kapot hebben..
 
4t kan lang mee gaan maar ook erg kort, het is maar hoe er mee omgegaan is. piaggio heeft naar mijn mening toch wel 1 van de betere 4 blokjes, maar vind 1700 euro wel aan de hoge kant voor een lx. want voor 600 er bij koop je een nieuwe.
 
Back
Top