Verzekering op naam van ouder

Tommy.

*BA DUM TSS*
hallo,

ik had een vraagje betreffende de verzekering van een scooter, ik rijd nu al 2 jaar op m´n pa zn naam, nooit ongeval gehad oid.. iig geen problemen met de verzekerng.. nu hoorde ik van me pa dat ik mijn scooter neit meer op zijn naam kan verzekeren, omdat , als ik dan een ongeluk veroorzaak, of erbij bertrokken ben, niet verzekerd ben , omdat die scooter neit op mijn naam staat..


op mn pa zn naam is het maar 80 euro, en op me eigen naam is het 225:eek:

liefts even opheldering aangezien ik die 145 euro liever in me zak wil houden..:)

alvast bedankt:)

greetz Tommy
 
Advertisement - register to remove this

Je vader heeft gelijk, anders deed iedereen het wel op zijn moeders/vaders naam slimmert :rolleyes:
Wel verstandig dat je er nu al achter komt :p
 
oke dankjewel:)



"als ik dan een ongeluk veroorzaak, of erbij bertrokken ben, niet verzekerd ben , omdat die scooter neit op mijn naam staat.."

is dit ook waar?
 
is dit ook waar?[/QUOTE]
Ja,
wat je wel kan proberen is om de scooter op naam van je vader te zetten,maar dan zul je aan moeten geven dat JIJ de hoofdbestuurder bent.(bij verzekering)
Of dat dan zoveel scheelt in premie ,zul je dus ff na moeten vragen.
 
Is de regel niet dat je vader hoofdbestuurder moet zijn. Dus er 90% van de tijd op moet rijden (wat nooit te bewijzen is). Volgens mij is het helemaal legaal om op de scooter van je vader te rijden zolang je maar zegt dat je vader er altijd mee rijd en jij hem zo nu en dan leent. Anders zou je toch ook nooit in de auto van je ouders mogen rijden?
Denk ik dan hoor ik kan het ook fout hebben :p
 
racekees said: