verschillende gewichten rolletjes??

ZX6-R 25kW

wel willen niet kunnen
als je in je vario twee verschillende gewichten rolletjes doet, en dan gewoon om en om, kan dat dan geen kwaad? bereik je dan het zelfde als dat je het tussengewicht rolletjes zou nemen?

--> 4.2gr met 5.3gr = gelijk effect als 4.8gr?

een maat van mij zegt dat hij dat ook altijd deed, en dat dat geen kwaad kan, maar hij zegt wel vaker lompe dingen. vd Burg zegt weer dat dat erg slecht is, maar die weten eigenlijk niets......
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by ZX6-R 25kW
als je in je vario twee verschillende gewichten rolletjes doet, en dan gewoon om en om, kan dat dan geen kwaad? bereik je dan het zelfde als dat je het tussengewicht rolletjes zou nemen?

--> 4.2gr met 5.3gr = gelijk effect als 4.8gr?

Dit kan inderdaad goed. Ik heb zelf ervaren dat het goed werkt, als je de rollen inderdaad om-en-om plaatst, en het verschil tussen de zwaarderen en de lichteren niet meer is dan ongeveer 1,5 gram.
 
Originally posted by ZX6-R 25kW
als je in je vario twee verschillende gewichten rolletjes doet, en dan gewoon om en om, kan dat dan geen kwaad? bereik je dan het zelfde als dat je het tussengewicht rolletjes zou nemen?

--> 4.2gr met 5.3gr = gelijk effect als 4.8gr?

een maat van mij zegt dat hij dat ook altijd deed, en dat dat geen kwaad kan, maar hij zegt wel vaker lompe dingen. vd Burg zegt weer dat dat erg slecht is, maar die weten eigenlijk niets......

Kan gewoon, geen problemen. Er telt maar een ding en dat is het totaalgewicht. Weeg maar eens een pakje afu-rollen na rol voor rol. Kun je huilen....
 
Back
Top