verlichting brand zwak

margius

Well-Known Member
hallo forum genoten
ik heb een speedfight 2 waarvan het dimlicht zwak brand
als ik het groot licht aan doe heb ik geen verlichting meer
dahsbord brand ook zwak zo ook het achterlicht
graag suggesties
 
Advertisement - register to remove this

speedfight stads licht??
das toch nieuw dan.
een speedfigh 2 heeft of dimlicht of groot licht.
die heeft geen stads licht.
check je lampen / verlichting eens goed.
 
en als die wel stadslicht heeft (kleine bolleglaasjes links en rechts in ee speedfight 2 koplamp) is dit door de vorige eigenaar gemaakt.
is hier als eens getoont en uitgelegt op het forum.
vond het zelf er niet slecht uit zien.
anders even de search gebruiken.
 
SPANNINGSREGELAAR IS KAPOT!!!!!!!!

geloof mij maar.. had ik ook met mijn viva.. lamp deed het stationeer een beetje.. en als je gas geeft steeds slechter...

en toen een nieuwe spanningsregelaar erop.. en deed het toen perfect ;)
 
Op de jetforce na. ;)

Alle carburateur scooters hebben verlichting rechtstreeks op de spoel.
Injectie scooters hebben vaak wel verlichting op de accu (snap dat btw niet, ben je al zo afhankelijk van je accu, ga je er nog meer ophangen?).
 
bedankt voor jullie reactie's tot nu toe
ben er onderhand achter dat dit toch een lastig probleem is en tot de ontdekking
gekomen dat het licht uit valt als de scooter warm word als de scooter koud is doet licht het goed maar zodra ik een paar kilometer op pad ben gaat het licht zwak branden dynamo laad goed bij kheb licht weer standen vernieuwd. kheb geen idee meer waar ik nu nog moet zoeken
 
vervang die spannings regelaar maar. mischien mag je bij de scooter winkel wel eerst even testen of hij het doet of hebben ze daar een liggen die je kan gebruiken.
anders koop je gewoon een universele die zij meest al niet zo duur. kijk ook even of er niks op je contactjes zit vijl ze even bij.

succes
 
Back
Top