veel toeren en slaat laat aan

Status
Not open for further replies.

romanopowerxpxp

Well-Known Member
hallo ik heb 70cc van malossi mhr maar zit met 17,5mm carbu en malossi delta cluht's met zwarte trekveren en gele drukveer maar nitro start maar maakt teveel toeren als ik gas geef en pakt niet derict aan wat moet ik nu doen lichtere trekveren steken en ik zit met een uitlaat van romano type-r street
 
Advertisement - register to remove this

groen of geel is te slap, eerder rood/blauw ;)

Carburateur moet het gewoon mee kunnen lopen. Groter zou iets meer vermogen kunnen geven, maar groter dan een 19mm zou ik op straat niet gaan ivm verbruik en het kunnen gebruiken van een std luchtfilter.
 
hallo ik heb 70cc van malossi mhr maar zit met 17,5mm carbu en malossi delta cluht's met zwarte trekveren en gele drukveer maar nitro start maar maakt teveel toeren als ik gas geef en pakt niet derict aan wat moet ik nu doen lichtere trekveren steken en ik zit met een uitlaat van romano type-r street


alsjeblieft gebruik de volgende keer leestekens
 
is je koppeling niet op mischien? ik had dat met die van mij ook, de blokjes waren superglad en zat nog maar een milimeter of 2 op. anders moet je iets zwardere rollen proberen.
 
probleem

jip ik zoek een rollementje om mijn pistong pen 12 naar pen 10 te brengen naar schijnt kan ju dit apart krijgen is rollementje voor inju krukass

weet iemand waar ju dit kan bestellen grtz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top