¿¿vastgelopen¿¿

DRAGSTEEEER

Well-Known Member
Reed laatst met me scoot naar huis en merkte al dat ie wat minder power had als normaal. Dus ik stoppen, viel die uit, weer aangekickt (dit ging echt extreem licht dat aankicken) met half gas sloeg ie weer aan dus ik verder.... Plotseling valt ie gewoon uit..... Geprobeerd (voorzichtig) te kicken, ging erg stroef... later nog geprobeerd te kicken maar nu hele kickstart vast....

Setup:
Polini 50 cc befreesd
polini evolution pijp
polini vario
hebo koppe;ing
malossie snaar
17,5 mm
polini membraan
afgesteld op testbank



Klinkt dit bekend???
Persoonlijk denk ik krukas.....
grtz|(
 
Advertisement - register to remove this

Dit ruikt naar een vastloper, omdat je eerst helemaal geen compressie had en nu de boel helemaal vastzit. Haal de boel eens los, dan zie je het gauw genoeg denk ik.
 
denk eerder je cil dan je krukas, maar haal de cil er ff af zie je snel genoeg waar het aan ligt :),controleer ook ff de speling van je krukas, want door de krukas kan je je cil ook gaar hebben gereden
 
Ik had ook zoiets gehad hij sloeg af onder het rijden maakte daarna een heel eng geluid en toen deed ie nx meer.
Nadertijd bleek het dat de olie op was (het lampje dat dat moest aangeven was kapot |( )
 
Vacuumslangetje

Zou allemaal best kunnen, maar een vastloper heb je toch niet zomaar... meestal als er geen olie inzit kan je daarna toch gewoon weer doorrijden (warmloper). missien heeft hij gewoon last van valse lucht in je vacuumslangetje. Heb ik ook vaak.
 
Back
Top