vario

bissie

Well-Known Member
zou mij vario versleten zijn?
hij zakt steeds terug in toeren en hij heeft al 10000 km gereden dus.
of is het de koppeling???

wie kan mij helpen
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Het kan daar wel aan liggen hoor! neem dat maar van mij aan, ik ken iemand met een voledige evo70 setup, hij moet elke 3 dagen zijn rollers vervangen maar dat komt natuurlijk omdat dat ding van hem gigantisch veel toeren draait.
Ik zou ze voor de zeker heid gewoon maar ff checken, misschien heb je er wel bagger rollers in gedaan...
 
Geloof dat je je vario bij 8000 km moest vervangen ofzo. Staat in mijn onderhoudsboekje tenminste. Denk zelf dat het eerder compressie verlies is doordat je zuigerveren versleten zijn.
 
Opgestart door Ruud:
tIM: wie dan??

Die ken je niet, of toch wel? Colin van PU met zijn Race Beta Ark (die hij op de race gekocht heeft van een race team en gewoon mee op straat rijd)
En dan kan ajediks wel zeggen dat colin dom lult maar dat is gewoon echt waar...
 
Aah nix over overmaats zuigers, daardoor kocht ik voor mijn cilidner een verkeerde, weg 80 piek
frown.gif


Maarjah

SvR
 
Je kan ook eens heel simpel naar je bougie kijken, het gebeurd ook wel eens dat die gewoon helemaal vuil is...
en het is het laatste waar je eigenlijk zou verwachten...

helemaal schoonmaken, en 1mm opening maken als die kleiner/groter is...

anders zou ik ook zeggen zuigerveren

[This message has been edited by MaCe (edited 09 September 2000).]
 
Opgestart door sf50_racing:
tim hoe snel gaat die beta van colin dan


Snel genoeg, exacte topsnelheid weet ie niet want hij heeft natuurlijk geen teller meer. En het gaat in de race ook vooral om acceleratie,en dat heeft ie wel!
 
ik heb vandaag iemand geholpen met zn scoot die hetzelfde probleem had....
die had 12000 op zn teller staan en nog NOOIT zn rollen vervangen....

ik heb dus zn rollen vervangen nu, maar die oude rollen waren dus gewoon driehoekjes geworden....

hij trek en rijd nu dus gewoon weer als een ijsbeer met peper in zn reet....dus ik zou je rollen nakijken, en als het kan ook gelijk je drukveer....
 
hey knooier

ik denk dat je er een mallosie wit in moet doen en 4.3 gram rollen.

dan zal die in elk geval weer een beetje normaal rijden ( wel hooge toeren maar dat is juist gaaf )
 
Back
Top