van blauw naar gele kenteken vespa S 2 takt

xrv750

New Member
Dag,

Wegens komst van helmplicht is mijn Vespa S 2 takt (2008) recent gekeurd voor geel kentekenplaat. Na 3 dagen testen ben ik terug gegaan naar de scooterzaak die de snor hebben omgebouwd naar brom om toch meer vermogen uit te halen (topsnelheid nu is 45km met pijn en moeite). Volgens de medewerker hebben zij alles uit het blok gehaald dat mogelijk is en dat zij niets voor mij kunnen betekenen. Enige oplossing volgens hen om de "snorblok" te vervangen naar een "bromblok".

Scooter
- Vespa S50 (snor)
- 2 takt blok snor
- Bj 2008

Tot nu toe hebben zij het volgende gedaan;
- varioring verwijderd
- dikkere voetpakking
- geen prop in de uitlaat

Wat is de beste oplossing om de scooter meer vermogen te geven en niet te duur? En wat zijn de verschillen tussen de 2 takt snorblok en de bromblok?

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top