valstroom

Originally posted by bert!
helmbakzooi past wel, mijnes is niet erg dicht mja.....:)


ik snap... maar zo werkt een helmbak filter niet natuurlijk :| in mijn zandbak in de tuin zit nog minder zand
 
Originally posted by Ruud


ik snap... maar zo werkt een helmbak filter niet natuurlijk :| in mijn zandbak in de tuin zit nog minder zand

beetje schuim erin is wel handig :)

en het is natuurlijk ook niet snugger om zonder spatbord te gaan rijden, btw, jouw blok is smerig!!!!!
 
Last edited:
ik doe het ook niet voor het zand, en dat zand wat er ligt das de schuld van de vorige eigenaar.... ik heb geen zin om het schoon te maken.

greetz
 
Originally posted by DvD


dan is dat mooi meegenomen :p

Heeft Ruud niet...

Hou even in de gaten dat je cartervolume stopt bij het membraan... dus de standaard aansluiting valt hier buiten...
 
Loopt als een tiet. Wel klote om die plaat te maken, maarja houd je van de straat.

Keb em er nu al tijdje opzitten en ben er erg tevreden over. Vooral die stelschroeven voor sproeiers :)
 
Originally posted by Joël


Heeft Ruud niet...

Hou even in de gaten dat je cartervolume stopt bij het membraan... dus de standaard aansluiting valt hier buiten...

Waar moet je wel dat gat maken dan?
 
IK heb sinds kort een 27mm tillotson.
Zo duur zijn ze niet ik kooop ze voor 175 gulden nieuw duzz zo'n 80 euro wel zuper vet en deze heeft een vlinder klep hopelijk erop op klaaswaal 8)
 
Originally posted by Roadrunner


Waar moet je wel dat gat maken dan?

Kijk op die foto van bert's typhoon... daar zie je dat er een slangetje vanuit de carb het blok in gaat.... daar waaar die het blok in gaat is het gat gemaakt... ergens in die richting moet je zijn...
 
Die van mij werkt niet via een slang bij mij zit naast het gat in de carburateur zegmaar in de flens nog een klein gaatje deze moet je in verbinding brengen met je carter
 
Originally posted by AEROXL'VELD
Die van mij werkt niet via een slang bij mij zit naast het gat in de carburateur zegmaar in de flens nog een klein gaatje deze moet je in verbinding brengen met je carter

en hoe verbind je dit dan?
 
Originally posted by $aint


en hoe verbind je dit dan?

lees dit topic is goed :|

dmv een slangetje..moet je ff gaatje in je carter boren en een plug in doen.. klaar...
 
Fout, die tillotson heeft naast het mengsel kanaal nog een piep klein gaatje zodat je daar met je spruitstuk (zover je dat nog kan zeggen) rekening mee kan houden en dus zonder slangetjes die zooi aansluit.
 
Originally posted by Honda NSR-II
Fout, die tillotson heeft naast het mengsel kanaal nog een piep klein gaatje zodat je daar met je spruitstuk (zover je dat nog kan zeggen) rekening mee kan houden en dus zonder slangetjes die zooi aansluit.

Hoe kan hij dan in verbinding staan met het carter :? Je vergeet het membraam... En bert heeft hem ook dmv slangetje op het carter zitten... :)
 
Back
Top