vaag probleem.. Speedfight 2 LC

Ice project

Well-Known Member
halllo

heb een raar probleem.. met mn speedfight 2 lc

als ik m start met koude motor rijdt ie gewoon goed trekt normaal op maar zodra tie warm is trekt hij gaaaaar op als j volgas geeft reageert hij niet erop het duurt 5 sec voordat hij eindelijk op de 10 a 15 km/u is en daarna schiet ie weg en als j dan gas loslaat en daarna weer gas geeft duurt t ook weer ff voordat hij eindelijk weer op gang komt je hoort het dmv knetters schokken en dan pas als hij tijdje op toeren is dan rijdt hij weer normaal.
heb van alles geprobeerd met carb de rest van afstelling is goed..

als ik beetje aan de stationairsschroef draai ong. 2 a 3 min. lang van alles proberen maakt hij geen hogere of lagere toeren. en daarna geef ik gewoon volgas en dan trekt hij gewoon vanaf de 0 goed op! ( als de motor gewoon warm is) dus weet iemand wat t evt zou kunnen zijn??

set up

50cc snel polini
hebo vario
4.5 gram rollers
geel drukveer malossi
verstelbaar koppeling met witte trekveertjes
leovince tt uitlaat
std luchtfilter en carb.
pas blok gereviseerd!
 
Advertisement - register to remove this

wat is de kleur van je bougie?


gewoon koffiebruin:D

maar is t normaal dat de scooter ook heeeeeeeeeeeeeeel veel zuipt? het is nog geen eens 50 km en dan is mn tank gewoon leeg! en als ik aan mn luchtstelschroef of stationairsschroef draai reageert ie nergens op alleen als ik de luchtschroef dicht draai valt ie uit en als ik m open draai of bijna eruit draai blijft de toerental gewoon hetzelfde ook t zelfde met stationairs schroef reageert gewoon nergens op...

sproeier 70 zit erin!
weet je ook waarom dat ding zoveeeeeeeeeeeeeel zuipt?

mvg
 
gewoon koffiebruin:D

maar is t normaal dat de scooter ook heeeeeeeeeeeeeeel veel zuipt? het is nog geen eens 50 km en dan is mn tank gewoon leeg! en als ik aan mn luchtstelschroef of stationairsschroef draai reageert ie nergens op alleen als ik de luchtschroef dicht draai valt ie uit en als ik m open draai of bijna eruit draai blijft de toerental gewoon hetzelfde ook t zelfde met stationairs schroef reageert gewoon nergens op...

sproeier 70 zit erin!
weet je ook waarom dat ding zoveeeeeeeeeeeeeel zuipt?

mvg

Nog vrij weinig voor 50km bij mij al na 60km en ik rij gwn met een stndr 50cc en onbegrensde zx uitlaat
 
Back
Top