V.W. Zip SP 2000 stage6 cup

@ el toro

Ja die kreeg ik er ook niet op:p bedankt.
Zal dalijk nog is proberen met die andere foto

@ tom

Ja gas bleeft hangen, heb er gelijk maar een nieuwe gaskabel in gehangen, nu gaat die lekker soepel.

@ Sander,
Ik zal je zo of morgen even een pm sturen ;)
 
Wat ik had gedaan met die FB foto: opslaan als. Uploaden @ Imageshack (zoiets) en dan krijg je linkjes te zien om hier te posten
 
Nee achter bij ons het pad achter, bij mij stond de choke er ook nog op dus kwam maar een klein beetje omhoog en marc haalde de choke eraf, toen liep die wel hard :+
 
Daar is de zip naar toe gegaan.

Uitlaat is wel weer uit te deuken.
Hij is wel eens platter geweest.

Als je nog banden zoekt stuur maar pm heb PMT en Heidenau's liggen.

Zoals gezegt probeer nog een race mee te pakken dit jaar.
 
had je valdoppen in je stuur zitten? dan raakt je handvat niet meer beschadigd.

Nee, nu moet ik jou zeker een pm sturen voor valdoppen zeker:+. Ben geen skirre mofo dus af en toe een setje verse handvatten kan ik wel betalen ;)

@ iedereen, aardig dat iedereen spullen aanbied maar dat hoeft vanaf nu niet meer:p heb alles al

Ik hoef ook geen 30 setjes banden:p dunlops en k58 is prima voor dit jaar.
 
Nee, nu moet ik jou zeker een pm sturen voor valdoppen zeker:+. Ben geen skirre mofo dus af en toe een setje verse handvatten kan ik wel betalen ;)

Van mij moet je niks:) Weet dat je zelf een draaibankje hebt.

Is enkel handig zodat je niet elke keer nieuwe handvatjes hoeft te kopen;)
 
De wonderen zijn de wereld nog niet uit:p ben weer verder gegaan met de racer na de laatste sprint. Was 10 juni/juli nog met Marc naar de race in lelystad geweest en dat was erg vet om te zien.

Motivatie was beetje weg maar heb er nu weer ontiegelijk veel zin in:D:D:D. Ik zag er een beetje tegen op om die kappen te spuiten, maar nu hoeft er alleen nog de achterkap gespoten en bestickerd te worden.

2s5zjut.jpg

Velgen gespoten

2j3mblf.jpg

Stuurkap gespoten

5n66ps.jpg

En de mooie voorkap gespoten.

Volgend weekend maak ik de achterkap af en dan wordt de scooter weer opgebouwd. Nu nog even wachten op de onderdelen die ik op werk heb besteld, stuurkap en een bougiekap
 
Back
Top