[V] GSM gevraagd

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Marco_v_W
hij is idd simlock vrij, en ik dacht iets van 100 ?

laat maar ff wat weten :)

ff denken :)

Heb je er trouwens een normale foto van? hij lijkt zo groot namelijk.
 
dit zijn de formaten: (specs)

mooi formaat dus: (normaal zit er een lange antenne op, maar ik heb er een kleintje op gemaakt)

Gewicht (g) 83
Lengte (mm) 100
Breedte (mm) 43
Dikte (mm) 20
Polyfonische beltonen
WAP
Trilfunctie
Infrarood
Intern modem
Accu type Li-ion

heb ff een foto gemaakt:
http://www.xsh-tuning.nl/samsungn620.jpg

ps: telefoon heeft alleen een klein beetje lakschade aan de hoeken/randen (stnd bij de japers he :D )
 
hallo,

Ik heb nog wel samsung A 800 liggen.. Hij is simlock-vrij. Helemaal compleet inclusief lader+boekjes+doos! er zit ook nog een extra accu bij die heb ik laatst gekocht alleen dat is een verkeerde.. maar die doe ik er dan toch bij.. Voor een orginele foto moet je me maar effe toevoegen @ msn timorass@hotmail.com vraagprijs 135 euri inclusief verzenden.
 
Originally posted by kymco-freak
hallo,

Ik heb nog wel samsung A 800 liggen.. Hij is simlock-vrij. Helemaal compleet inclusief lader+boekjes+doos! er zit ook nog een extra accu bij die heb ik laatst gekocht alleen dat is een verkeerde.. maar die doe ik er dan toch bij.. Voor een orginele foto moet je me maar effe toevoegen @ msn timorass@hotmail.com vraagprijs 135 euri inclusief verzenden.

En waarom koop je dan een andere accu ;)
 
Ik zet het hier niet neer omdat ik graag comentaar wil over dat ik een verkeerde accu heb gekocht hoor:? :rolleyes: Maar heb je interesse of niet?? zoja voeg me dan toe @ msn. Men e-mail adres heb je al.. En nu graag wel een serieus antwoord.
 
Samsung T100 hier.
Kep er zelf een mini-antenne op want die standaard antenne is echt te groot :D
Met boekje,garantiebewijs ed.

Informatie
Afmetingen 88 x 50 x 22 mm.
Gewicht 87 gr.
Standbytijd 90 uur
Gesprekstijd 140 min.
Display 4096 kleuren TFT LCD
Klok + alarm
Kalender
Trilfunctie
Voice functies Command / dial / memo
WAP 1.1
Data 28,8 kbps
Beltonen 16, Polyfoon
Berichten Picture SMS
Extra functies Agenda functies
Wereldklok

Foto
http://www.westel900.hu/keszulekek/samsung/sgh-t100.jpg

Zo rond de 130 euro wil ik er wel voor of een reeel bod..

Email
mute@quicknet.nl
 
Last edited:
Originally posted by kymco-freak
Ik zet het hier niet neer omdat ik graag comentaar wil over dat ik een verkeerde accu heb gekocht hoor:? :rolleyes: Maar heb je interesse of niet?? zoja voeg me dan toe @ msn. Men e-mail adres heb je al.. En nu graag wel een serieus antwoord.


Je begrijpt me niet, het lijkt net ofdat je oude accu niet goed was en dat je daarom een nieuwe accu had gekocht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top