[V]Gezocht rekening van o.a. Bidalot C20....!

gp1 rox boyke said:
hij was zijn scoot aan het afsrellen ding ging niet harder dan 30

laat die gast maar, wil zijn verhaal wel eens horen als hij gepakt wordt :) zit wel te zeggen van: leer rijden ofzo.. maarja.. Kansloos figuur is t. ik hou me mond wel weer voor de rest :+
 
Nee, maar ze kunnen ook niet zien dat ie niet gestolen is.... (bloknummer geloven ze dus niet, kan vervangen zijn).

datatag zat er ook niet op idd....

edit: en ze zeggen; je haalt het framenummer niet voor niks weg, zul jij (of de vorige eigenaar) wel een rede voor gehad hebben.....:(
 
User-Name said:
moet je ook leren rijden... of als je dat niet kan gewoon niet op scooters rijden...

en ja je moet risico's nemen... maar ga jij maar lekker je scooter inleveren...
Jij moet je zever praatjes bij je houden.
Ga je ma vervelen!
***ventje!
 
Ja met een stukje schuurpapier kan ik na een tijdje ook met framenummer niet meer lezen. Als die gekke daar nou gewoon wat verfafbijt overheen hadden gesmeerd dan hadden ze na 5 minuten alle verf kunnen wegvegen en had je een prachtig framenummer gezien. Maja niet iedereen is zo handig.

Ik hoop in ieder geval dat je hem terugkrijgt en wens je succes met je rechtzaak.
 
altijd kut om dit te horen, was bij een jongen die ik ken (ook van dit forum) ook gebeurt, hij was keihard weggereden alleen reed een doodlopend straatje in, en ja je weet dat je hardstikke fout zit natuurlijk dus hij heeft ook gewoon de scooter maar meegegeven.

idd onbenullig en bijdehand dat ze de verf met een schuurpapiertje weghalen

ik hoop dat je je scooter terug krijgt jongen want in mijn scooter zit ook behoorlijk hoop geld in en zou er niet aan moeten denken dat dat een vierkant blokje zou moeten worden
 
ik zou er een rechtzaak van maken. ik denk dat je samen met een advocaat genoeg bewijs kan verzamelen om aan te tonen dat je scooter eerlijk is.....

maarjah, klote voor je, veel suc6 verder!
 
Ik heb (misschien) goed nieuws. Vandaag heb ik flink lopen zoeken naar papieren (had ze er toen der tijd bijgekregen wist ik). Uiteindelijk gevonden. Aankoopspapieren zaten erbij, dus ik naar die zaak (was wel eindje fietsen [35km] maar goed). Ik kom daar bij die zaak, laat die rekening zien. Blijkt het dus dat die rekening vervalst is, en er dus niks van klopt. Dus ik maak al gauw de conclusie: Hij was dus WEL gestolen!

Toevallig had ik er een papiertje bijgedaan van wie ik hem heb gekocht. Er stond alleen een 06-nummer op, dus heb ik niet veel aan (dacht ik). Ik kijk ff op Marktplaats, zoek op zijn woonplaats, en hoppa een leuke advertentie met zijn telefoonnummer:D Ik druk op alle advertenties en krijg zeker 60 advertenties. Paar voorbeelden: 'Gezocht eerlijk runner frame' 'Te koop alles van SR behalve frame' en van alles meer (fietsen,onderdelen enz enz).
Dus ik ga er dus vanuit dat ie ook daadwerkelijk gestolen was.

Nu heb ik hem gebeld en deed net of ik intresse had in wat onderdelen, en heb nu zijn adres. Dit heb ik opgezocht in de telefoongids en heb nu al zijn gegevens.

Ik wil dus met deze informatie naar de politie gaan morgen. En alles dus op een presenteerblaadje aan hun geven, zodat hun daar eens een bezoekje kunnen brengen en dankzij mij een stel zaken eventueel op kunnen lossen.
Ik probeer dan mijn onderdelen (die dus gewoon mij bezit zijn, heb er nu ook goeie rekeningen van) terug kan krijgen in ruil voor deze informatie. Dus wat je ook vaak op TV ziet: je helpt de politie in ruil voor strafvermindering oid

wat denken jullie: gaat dit lukken of niet?
 
Aerox491 said:
Ik heb (misschien) goed nieuws. Vandaag heb ik flink lopen zoeken naar papieren (had ze er toen der tijd bijgekregen wist ik). Uiteindelijk gevonden. Aankoopspapieren zaten erbij, dus ik naar die zaak (was wel eindje fietsen [35km] maar goed). Ik kom daar bij die zaak, laat die rekening zien. Blijkt het dus dat die rekening vervalst is, en er dus niks van klopt. Dus ik maak al gauw de conclusie: Hij was dus WEL gestolen!

Toevallig had ik er een papiertje bijgedaan van wie ik hem heb gekocht. Er stond alleen een 06-nummer op, dus heb ik niet veel aan (dacht ik). Ik kijk ff op Marktplaats, zoek op zijn woonplaats, en hoppa een leuke advertentie met zijn telefoonnummer:D Ik druk op alle advertenties en krijg zeker 60 advertenties. Paar voorbeelden: 'Gezocht eerlijk runner frame' 'Te koop alles van SR behalve frame' en van alles meer (fietsen,onderdelen enz enz).
Dus ik ga er dus vanuit dat ie ook daadwerkelijk gestolen was.

Nu heb ik hem gebeld en deed net of ik intresse had in wat onderdelen, en heb nu zijn adres. Dit heb ik opgezocht in de telefoongids en heb nu al zijn gegevens.

Ik wil dus met deze informatie naar de politie gaan morgen. En alles dus op een presenteerblaadje aan hun geven, zodat hun daar eens een bezoekje kunnen brengen en dankzij mij een stel zaken eventueel op kunnen lossen.
Ik probeer dan mijn onderdelen (die dus gewoon mij bezit zijn, heb er nu ook goeie rekeningen van) terug kan krijgen in ruil voor deze informatie. Dus wat je ook vaak op TV ziet: je helpt de politie in ruil voor strafvermindering oid

wat denken jullie: gaat dit lukken of niet?
Niet geschoten is altijd mis :)
 
Denk dat je er weinig van terug gaat zien.
De politie schrijft liever bonnen uit dan dat ze zulk werk moeten verrichten.

En kassabonnen maken kan iedereen.
Pak een pen en paier en schrijf wat op...
Zeg je dat je het bij een brommerboer in de middel of nowhere gekocht hebt.
 
Aerox491 said:
Ik heb (misschien) goed nieuws. Vandaag heb ik flink lopen zoeken naar papieren (had ze er toen der tijd bijgekregen wist ik). Uiteindelijk gevonden. Aankoopspapieren zaten erbij, dus ik naar die zaak (was wel eindje fietsen [35km] maar goed). Ik kom daar bij die zaak, laat die rekening zien. Blijkt het dus dat die rekening vervalst is, en er dus niks van klopt. Dus ik maak al gauw de conclusie: Hij was dus WEL gestolen!

Toevallig had ik er een papiertje bijgedaan van wie ik hem heb gekocht. Er stond alleen een 06-nummer op, dus heb ik niet veel aan (dacht ik). Ik kijk ff op Marktplaats, zoek op zijn woonplaats, en hoppa een leuke advertentie met zijn telefoonnummer:D Ik druk op alle advertenties en krijg zeker 60 advertenties. Paar voorbeelden: 'Gezocht eerlijk runner frame' 'Te koop alles van SR behalve frame' en van alles meer (fietsen,onderdelen enz enz).
Dus ik ga er dus vanuit dat ie ook daadwerkelijk gestolen was.

Nu heb ik hem gebeld en deed net of ik intresse had in wat onderdelen, en heb nu zijn adres. Dit heb ik opgezocht in de telefoongids en heb nu al zijn gegevens.

Ik wil dus met deze informatie naar de politie gaan morgen. En alles dus op een presenteerblaadje aan hun geven, zodat hun daar eens een bezoekje kunnen brengen en dankzij mij een stel zaken eventueel op kunnen lossen.
Ik probeer dan mijn onderdelen (die dus gewoon mij bezit zijn, heb er nu ook goeie rekeningen van) terug kan krijgen in ruil voor deze informatie. Dus wat je ook vaak op TV ziet: je helpt de politie in ruil voor strafvermindering oid

wat denken jullie: gaat dit lukken of niet?

Je kunt er in ieder geval nu huilende 16-jarigen blij mee maken, als hun scooter weer boven water komt. Of je er zelf baat bij hebt weer ik niet. Maar valt te proberen.

Waar heb je het carter vandaan dat er onderhangt?
Als ze het blok-nummer niet willen natrekken omdat je die er zelf onder gehangen kan hebben, eis dan je blok terug. Als je die er zelf onder hebt gehangen is die blijkbaar van jou ;)
Willen ze dat niet, dan trekken ze het maar na.

En al die praatjes makers van "ze willen alleen maar bonnen schrijven" moeten ff lekker wakker worden. Er zijn een groot aantal aardige agenten. Hetgeen waar je op moet zeiken zijn hun bazen, welke hun verplichten een minimaal aantal bonnen uit te schrijven.
Als jij thuis een vrouw en 2 kinderen hebt zitten doe jij ook wel wat je baas je verteld te doen als je elke avond eten op je bord wilt hebben. Net als de agenten
Met dit soort problemen zijn de meeste agenten best behulpzaam, dus denk dat je wel een goede kans maakt.

Alle gasten die andere mensen willen pesten gaan niet bij de politie, maar bij de ME. Dan mag je lekker met je knuppel meppen bij Ajax-Feyenoord.
 
Titera said:
ik zou er een rechtzaak van maken. ik denk dat je samen met een advocaat genoeg bewijs kan verzamelen om aan te tonen dat je scooter eerlijk is.....

maarjah, klote voor je, veel suc6 verder!

Wat denk je dat een advocaat kost? Precies, meer dan je scooter waard is.
 
Back
Top