[V]Gezocht rekening van o.a. Bidalot C20....!

Aerox491

Well-Known Member
Ik gooi deze ff in general chat omdat ik dit met spoed nodig heb. Ik zal het even uitleggen.....

Vorige week ben ik staande gehouden door een paar agenten met mijn project aerox. Deze is toen in beslag genomen. Nu hebben ze vandaag gebeld dat ik morgen naar het bureau moet komen. Omdat ik mijn frame heb geschuurd en wit gespoten heb, is het framenummer niet (goed) meer zichtbaar. Nu gaan hun er dus vanuit dat ie gejat is. begrijpelijk.

Alleen er zit wel voor honderden euro's een setup op. En ik moet dus kunnen bewijzen dat al die onderdelen ook daadwerkelijk van mij zijn. Alleen heb alles 2e hands gekocht/geen rekeningen meer. Dus vraag ik hierbij jullie hulp.....!

Heeft iemand een stel rekeningen voor mij van de volgende onderdelen
- Hebo Manston 1 70cc LC mina
- Bidalot C20 Mina
- Dell 21mm
- Malossi Overrange (dus mhr2000,kevlar belt,poulies)
- VL14
- TP spruit

Kopiën zijn ook goed:p

Ik zou jullie echt super dankbaar zijn! Ik hoop dat jullie zoiets ook al eens mee hebben gemaakt dan weten jullie hoe het voelt alles (bijna) kwijt te zijn. Daarom vraag ik jullie: Als jullie één of meerdere rekeningen c.q. facturen internetorders (easyparts,scootparts), zouden jullie mij die dan willen pm'en/mailen en evt. inscannen......?

Als het hier niet hoort dan gooi maar dicht.....:'(
 
Advertisement - register to remove this

tip: die lui zien echt geen verschil tussen een manston 1 en een dr50, dus opzich zou je alle bonnen kunnen gebruiken?
 
ik zou idd even naar een dealer toe lopen.
hij zou veel bonnetje kunnen maken....maar dan moet er geen datum op staan
 
dragsterlover said:
@ Juzz
staat toch meestal op de bon, naam van winkel, waar, tel nummer, postcode enz.


suc6 ermee :)
het gaat om de naam van de persoon die het aanschaft in dit geval,
iedere keer bij een zelfde dealer koopt niet iedereen, ik koop meestal ook iedere keer dingen ergens anders :p
 
Maarja wel vreemd als je een bonnetje uit leeuwarden heb, en 1 uit amterdam en 1 uit venlo, en 1 uit zeeland *D :)


maar suc6 ermee (nogmaals) :*
 
die popo kan toch niet aantonen dat die bonnen niet waar zijn omdat ze ergens anders vandaan komen, misschien geeft het jou een kick alles overal vandaan te halen.
hij kan je niks maken, zoalng er niet de datum van vandaag op staat bij alle bonnen
klaar..
en idd ze weten niet veel verschil in onderdelen...politie snapt er op dat gebied weinig van.
als jij zegt dat het een stage 6 is willen hun dat best geloven..
suc6 iig
 
dragsterlover said:
Maarja wel vreemd als je een bonnetje uit leeuwarden heb, en 1 uit amterdam en 1 uit venlo, en 1 uit zeeland *D :)


maar suc6 ermee (nogmaals) :*
zeg je gewoon dat je die spullen daar @ scootermeetings had gekocht ofzo :p waar die dealers met een standje stonden :L

nee maar je kan toch gewoon kijken of je dealer ff zo`n ding wil laten maken?
 
daarom moe je dus naar de dichstbijzijnde dealer gaan dat ie ff bonnetjes voor je fixed, geef um wa cash, istie ook blij.
 
Aerox Wijchen said:
daarom moe je dus naar de dichstbijzijnde dealer gaan dat ie ff bonnetjes voor je fixed, geef um wa cash, istie ook blij.

precies :p scheelt je weer duizend euro? - of meer :p - ( als je daardoor voorkomt dat je die onderdelen kwijtraakt )


mzzl
 
waarom gooi je niet gewoon eff wat verf afbijt op het free, waar je freem nr zou moeten zitten? of heb je die er helemaal uitgeschuurd:S?

grtz
vincent
 
Maakt het nou uit of je bonnetjes hebt uit friesland of limburg.
Je zegt dan gewoon dat je de onderdelen tijdens een meeting hebt gekocht of anders zeg je van: Ja hier waren ze goedkoper.
 
Back
Top